sâmbătă, 20 decembrie 2008

dragii mei binochiosi, rezumat.

sambata, 20 decembrie, 4 zile pana la craciun. ultimele noutati.
1. miercuri noaptea...no comment.
=>noaptea de miercuri a fost.. calda, linistita si instelata.ca niste binecrescuti enoriasi care este suntem noi, am petrecut ,bineinteles, momente de pace la parohie, unde am citit despre sarbautori. inainte, evident, am fost la biblioteca studenteasca unde am mai citit cam juma de litru. la biserica parohiala am facut zeci de drumuri spre altar, am colindat si am ascultat coruri internationale. eu m-am rugat apoi, spre dimineata, impreuna cu un alt enorias.
2. vineri, 19 decembrie... mmm....
=>noaptea de vineri a inceput tot l biblioteca, unde am citit 2-3 carti si cate 2 reviste.dupa lungi dezbateri, am primit o scrisoare de la parinte sa punem de-o spovedanie. am mers la parohie unde parintele m-a spovedit vreo 3 ceasuri si mi-a dat sa mai citesc o carte. fratii didu, iojca, di si andi au mai citit una alta, dupa care ne-am dus sa dormim
3. azi... o luam de la capat

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro