miercuri, 18 februarie 2009

Putye

Stimabililor, :) lol, am decis sa consemnez unele chestii care este ce s-au petrecut, fiindca poze n-avem. deci asha: cea mai seaca conersatie cu mr taxy, pe care as vrea sa-l poreclesc Petrisor. Domnule Petrisor, nu te vom uita niciodata. Dupa (dupa haha) asta... vreau sa consemnez cum ca ne-am catarat noi mandre vaci ce suntem pe mandrele mese din selectul birt de lux Gothic Club, unie-i foaaarte tare, da pacat ca nu vine nimeni. Asha. Deci ne-am catarat noi, mandre vaci cu flocii intinsi, pe mese, cand pisica nu era acasa. Sh am jucat. On pic. Iojca nu mai vrea sa auda el saracu melodia cu bitch, sh cre k nici aia cu shine sh cre ca nici alea de la Camuflaj. Am sh servit una alta, de bardoamna Dalia o fecut taaaaat baru tot o scortisoara... sh pe jos n-o spalat, sh nici mesele cu urme de copite nu le-o spalat ca sa-i faca cupriza la barmanu Levi. Care Levi o dornit azi nopte 12 ceasuri sh azi atata o sfadit-o pe biata ce dalioaca cu oioioi ca di ce n-o curatat. Noh. Trebuia sa curete, ii drept. Ca Levi o zis ca lui nu-i place sa (citez) "stea in putie". Om pic mai colea am fo cu Mumna sh Irinuca la Janis, unie ne-am intalnit cu Shomeg sh cu unu si cuuuu 198635420000000 de araboci care deja ma nerveazaaaaa!!!!! Lasati-ma la dracu in paceee!!!!!!!! aaaaa!! nu ca as avea ceva personal cu ei, da is bolunzi!!! As mai vrea sa consemnez ca io cu pijcu ne-am dus azi sa ne facem presedintele Romaniei sh aia o fo de acord. Suntem pe drumul cel bun. Votati pijcu sh pijcu!!!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro