luni, 16 martie 2009

3 in p*** mea!.. reconstituire

cate foste gajici de-a lu iojca sunt azi aici la concert?
3 in p*** mea!!!! :))
o fo foarte tare la concert... O fo dic betzash! colea in primu rand, am shezut io cu Flo, sh am auzit cum glasuia Vali ca un injerash. Sh am sarit amandoua ca doua bolunze.. Foaaaartie frumos. Defapt, in sinea lui, conshertu... o fo ca la balamuc. Tatz bolunzii o vinit. Ai mai mari (citez Trifutz:) instabili :)) Roaaacheri, Emooooo, de tate.. da nu-i bai. O fo binie. Sh mai bine o fo ca ne-am dus la unshpe in Janis... ne-am sfadit ca rromii la poarta, pana ne-o lasat sa intram... sh..in janis ne-am batut cu nijte magheari din turda.. aka... nu cre k ne-am batut, numa o vrut ei.. Sh cam atata mni-amintesc io.
Sh, bineeee, ca era sa uit!! Ieri o fo ziua nationala a maghearilor, arza-i... sh nu le-am zis nimic. Vaaaaaaaaaai ce urat. Deci.. de 15 martie, ziua maghearilor.... Dragi magheari, (exceptand Tibi care-i romanca de ieri), sa deeea Domnu' sa traiasca Ungaria 4 ever... sh sa mereti tatz acolo sa traiti fericiti pana la adanci batraneti cu familiile sh prietenii vostri magheari. Mno, bene??? Cu drag, intreaga planeta. Amuu, io nu zic ca ii rau sa fi maghear... deloc... Levi ii maghear sh ii cel mai jmecher bardomn. Daaa...asa... ca ideee.... ARDEALU E A NOSTRU!!!!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro