luni, 1 iunie 2009

Bemniai. Cele 3 mari iubiri ale mele.

Bemniai.. în traducere înseamnă să-mi bei. Săăă bei... și noi... mai bem așe ni, câteodată... și tătă lumea zâce că-i rău. Doară cum sărăcie să șie rău??
1. Femeile în general își dau în cap pentru bărbați. (io nu), dar pentru prima dată în istorie, fetele l-au împărțit pe Iancu fără bătăi de cap și certuri. Iancu ne-a satisfăcut și pe mine și pe Roxi și am petrecut un weekend superb toți 3. :) Diduțu nu s-o băgat atunci că era cu Vichi și cu Alex. (Vichi era iubi a lor).



2. Vichi... Vichi e Vichi... O primă iubire ce nu se uita niciodată.
Pe umărul lui am plâns de atâtea ori, și am rââââs.... și am făcut chestii.... Vichiiii.. pe ăsta l-am împărțit și cu Didu, și cu Iojca, și cu Iuăn, și cu Radu Mamii și cu Dalia și cu tooooot CRP-u la Balu Bobocilor 2008-2009.




3. Tibiiiiii!!! esteeeee Tibiiiiii!!!!! O altăăăă mare iubire. Me & cumnă love Tibi so much! Tibișoreana... pe ăsta l-am poștălit cu cumnă... no heart feelings. :)






4. Cele mai bune decizii pe care le-am luat în ultimu an.. le-am luat în perfectă stare de ebrietate, când m-au apucat niște perfecte stări de luciditate șapoi, m-am gândit io așe că ar fi bine să fac una alta... care s-o dovedit a fi.. cele mai bune chestii pe care le puteam face pentru dezvoltarea mea personală. :))
de exemplu... eram dizzy când am completat formularu de înscriere la OSUBB, chestie care s-a dovedit a fi foaaaarte tare. Bată am fost și înainte când m-am hotărât io mai demult, demult că gâniești că nu îmi mai trăbă gajic.. și și acuma nu chiar așe demult când m-am răzgândit. Șî... muuuulte alte chestii pe care nu le mai țin minte :)).
Anyway.... obiectivul principal al acestei postări era să-i demonstrez lui Diana că s-a înșelat amarnic atunci când mi-a cetit în palmă... N-a fost doar o iubire jumate, au fost cel puțin 3! Și fiindcă m-am săturat de luat decizii de-astea, o rup cu toate 3.. no more Iancu, no more Vichi, no more Tibi....
Trec pe ursus!
Alcoolul dăunează grav sănătății.
Dragi copii și părinți care citiți această postare, vă rog insistent să nu luați în seamă cele de mai sus. Vă mulțumesc.
Vă iubește Ruru pă tăți!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro