joi, 8 octombrie 2009

Ce dume de căcat. Colecţia toamnă-iarnă.

Bună zâva,
Oficial lansăm colecţia toamnă - iarnă de dume masculine adunate de prin Jalnis şi alte locuri magice. Un prim exemplar, model unicat, este ză manelarul din Jalnis.
L-am pus aci la colecţie după ce ne-o fo cântată, amu-s două zâle, muzică de-aceia uşoară (pe care n-o agreăm noi) în faimosul bar Papură, la primu etaj. "Cine mă face să cânt, cine mă face să plâng, e fata din faţa mea, ea-mi frânge inima". În plus, ce are special modelu ăsta, îi faptu că s-o şi pus în gerunchi, ceea ce l-o făcut chiar mai simpatic :)). [Restu versurilor din malele nu mi le-amintesc, da era ceva cu "rup scaunu în două".]


În aceeaşi minunată seară reace de octombrie, am stat de ne-am râs cu Nuţu...care ne-o zâs de pwla lui.
Ca să ne înţălegem.. Nuţu... is from another planet. (Moldova) Îi aşe lung şi subţire, are on dictai bornăul şî o păreche de uăchi foartie frumoşi, da care nu să văd de umbra de la nănău. După cum se zâce... el are două capuri: "unu are ochi albaşti şi nasu mare, şi celălalt îi tare în gură." În plus, în seara care tocmai s-o gătat, am aflat că Nuţu are pwla mare, "cântăreşte un kil şi când nu e în erecţie." Mnoa... ca să fie tacâmu complet, Nuţu îi unu din puţinii moldoveni care mai mâncă pireul pe pâine.

Mânie, mai pă sară, o să revin cu un model nou din colecţia de dume: Bobocus. (aş scrie acuma, da îi prea muuuult).
În altă ordine de idei, vă anunţ cu bucurie în suflet că luna asta, dictai familionu, aproape douăzăci, ne ducem la muntie! La Munte! La Ionel la munte! Mai îs vo... fix 15 zile până merem! Ieeee!
În sfârşit, io cu Pijcu, avem amu, amândouă eubi la ţară! La sat! Ieeeee! (Ehh, da a ei n-are radio în duş)
Iojica, nu numa că amu are fomee, are chiar mai multie! şi când merem la muntie, o să aibă şi mai multe! Ieeee!
Radu Mamii are permis!!! IEEEE! Şî maşină. Amu este concurenţă între el sî Iuăn, a cui dacie îi mai jaf.

În concluzie, ne bucurăm că suntem binie. Chiar foartie binie. Vă salut!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro