marți, 10 noiembrie 2009

degeţel

Asară...io cu Pijcu ne-am fo dusă la Jalnis... cu Ioji care s-o dus acasă repide şi cu Diana care s-o combinat (aplauze). Un domn, micuţ... am fi zâs că îi avortat...... ompic cam urât, da totuşi..cu un un oaresce tupeu, s-o combinat şi el...cu o domnucă. Şi în timp ce dansa cu domnuca, i-o băgat mâna în cur la Pijcu.. Iniţial, io am înţeles că-i vorba de un deget, şi îmi pare rău pt ceia pe care i-am dezinformat. Mare lucru nu s-o mai întâmplat, atâta numa că Alex s-o pus pe un scaun ud şi io m-am distrat.

Mâine sară, aka miercuri, di pă la 11, Party Mişu Jackson în Irish Pub di pă Horea.. Evident atmosfera va fi incendiară, pentru că o să fim noi acolo şi promitem să ne scoatem sutienele. (nu..)

La revedere.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro