luni, 26 septembrie 2011

Escursie la Ghej

In judetu' Cluj exista 2 localitati care incep cu 'G': Gherla si Ghej. Si la Ghej am fo noi in escursie sambata.. in 24 septembrie.... data cu ghinion pentru minie, zi in care pe viitor o sa shad cuminte in casa... sa nu fac paguba la altii. Si ne-am dus la nunta... in Ghej. Era vorba ca merem cu mertzanu, da pan la urma ne-am dus cu trenu. Personal. 4 insi. 2 domni si 2 domne (dintre care una eram io). Am avut noroc ca am am avut canapele in separeu' din tren si nu ne-am rupt ciorapii.
Apo' dupa on ceas si 39 de minute o ajuns trenu in Ghej, unde, ase gatiti frumos, cu hanie de nunta, ne-am dat jos. Cum ar spune Didu, in cea mai frumoasa gara din tara. Si apo ne-am uitat ca prostii.... ca nu stiam nici unu catre unie tre sa ne ducem. Am intrebat on om, care o zas ca sa merem in dreapta, ca-n 200 de metri suntem in centru. Si o zas ca cu taxiu ni nu ne duce atata. Ase aproape-i. Asta-i sistemu de aproximare ardelenesc. Nu erau 200 de metri, bineinteles, erau aproape 2 km, am mars vo 4j de minute pa jos. Am ajuns intr-on final in centru.... shapo' am zas ca daca sh-asha mai sunt 4j de minute pana incepe nunta, sa ne punem fundurile jos la o terasa. Ca eram obositi... dupa ce-am batut Gheju pe tocuri de 10 tzenti. Cand sa imi trantesc fundu, observ ca mni-am pierdut flecu de la toc. 
Apo, l-am trimes pe Love sa mi-l cote... asta nu stia nici cum arata... Pan la urma, intr-un picior, m-am dus io si l-am cotat.... si l-am gasit in trotuar... pantre pietre. Eee, da o fo musai sa-l lipesc cu ceva, sa nu pice iara. SI l-am trimis pe Love sa-mi cote super glue. Si s-o dus bietu si-o batut iara tat Gheju sa-mi cote lipici. Dupa vo 2j de minute s-o intors triumfator. Am desfacut lipiciu pwlii si cand am apasat pa el, o explodat tot pe mine. Din fericire, pa rochia mea bestiala n-o picat, si nici pe Love, cu tate c-o fost aproape. In schimb, tat tat mi l-am pus pe mana stanga. Si ca sa nu mi se faca tata pielea solzi, am sters repede cu servetelu. Care in loc sa stearga lipiciu, s-o lipit tat tat de mana mea. Asta se intampla cu 10 minute inainte de nunta. Am frecat, am sters, m-am spalat, o fo horror... da pana o vinit mirii s-o dus. Restu serii am avut grija sa nu mai lucru ceva. Si o fo binie... 
Nunta o fo faina, ca tate nuntile de altfel, atata numa ca la asta n-am priceput mai nimica din meniu. Totusi nu stiu cum se face.... Cine ftai are atata timp liber, de s-apuca sa sculpteze in pepeni, ha? 
Numa bine, doamne ajuta-va. 

Un comentariu:

liana spunea...

Frumos la Cluj!

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro