miercuri, 21 august 2013

Meciu de la Astra Giurgiu.

Ce credeți că le-o cășunat pretinilor mei microbiști, când era în drum spre Românica? 
Bă. Noi trecem prin Giurgiu, așe-i? Eh, trecem. Și joacă U la Giurgiu, așe-i? Eh. No hai să merem la meci. 
Și ne-am dus. După un drum horror pân minunata Bulgarie.. după ce ne-am pierdut, ne-am regăsit și-am dat în tăte gropile, am ajuns  în Giurgiu fix când trebuia. Ruhuuupți de foame, vai de capu' nostru, am băgat repidie un sandwich de la benzinărie și am fujit la meci să prindem loc! Să nu cumva să deie ăstia tăte biletele! Io am crezut că-i glumă... nu de alta, da câți oameni pot mere la meci în Giurgiu? De fapt, baiu' nu-i câți mărg. Baiu-i de câți încap! Că bietu' ce stadion are cam la fel de multe locuri ca Olimpicu. Săraaaacii!
Am fujit noi repidie spre.. casa de bilete. Care era un Logan. Dacia Logan. În Logan era un nene cu o agendă, cu un teanc de bilete și cu o pungă de bani. Și-asta am crezut că-i glumă. Da' ne-o zis jandarmii că aia îi și noi o fo musai  să-i credem. Ne-o lămurit p-aia nenea de la casă. "Sunt 2 case: Un Logan aci și un Logan pe partea ailaltă. "
No și-apo ne dă el belete, că sectoru nuj care, că tribuna nuj care, vezi-ți mă de treabă! Că îi micuuț. Foarte micuuț. N-are scaune numa p-o latură a terenului, că pe celelalte 3 îs poze. Cu o galerie. 
Văzând tăte aceste elemente organizatorice, am crezut că-s cine știe ce echipa lu han-tătar ăia. Da îs chiar buni! I-o bătut pe ăia de la U, de s-or crăcănat, săracii. Bieții ăia joacă pe un sfert de stadion și mărg la Europa League...și ăștia, care au dictai Cluj Arena, ditamai OZN-u și un miliard de suporteri care se agită la meciuri, nu-s în stare să bată pe Chiajna. În fine, nu prea-i treaba mea, că io oricum țin cu Fenerbahce. 
Nu m-am tare uitat io la meci. Mni-o picat fața când 2 copchii de vo 6 ani o strigat cât o putut ei "Muie U! Muie U!" Un altu', tăt așa pitic, mi-o arătat degetu la un moment dat.. Că stăteam cu galeria clujului, de-aia. Și la final.. un bădiuc de vo 70 de ani începe și ne înjură, domnule. Că "să-i ia dracu pe ăia de la Cluj! Că să vă duceți la dracu!" Da ce-aaaaaai? Tu primu', băă moșulică! 
De-a dreptul frapați de aceste ieșiri animalice, ne-am îndreptat dpre ieșire, unde un puhoi de camere o sărit pe noi. Love le-o zis: "Nu dau interviuri! Lăsați-mă în pace!!" Și atunci o mărs la Dinu Gheorghe, care era în spatele nostru și o vorbit cu el. El îi mai deschis ca și Love..vorbește cu presa și de-alea. O avut o micro conversație și cu Love după asta, chestii de folbal, neimportante. Nu mă prea pricep. 
No, hai Fenerbahce!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro