luni, 2 septembrie 2013

Conotatii porcoase

Pretinii mei nu-s oameni răi, da' mărg direct în Iad după ce mor. 
La Suleyman Magnificul n-o să mă uit în viața mea, că mă gândesc numa la aia a lu Soso. 
Abia m-am obișnuit că Paul îi nume de om, nu de ștangă. 
Ăștia găsesc conotații porcoase la tăte chestiile din lume!! Beu 3 beri și nu mai putem vorbi ca oamenii! Tăt f și p și l! 
Exemplele-s foarte multe și nu mi le amintesc pe tăte, că nici io când beau ei bere, nu stau să mă uit. 
Da' o fost unu groaznic în Turcia, când băieții ăștia și-o luat bilet cătă Iad, fiindcă or găsit f și p și l într-o rugăciune. Era vorba de Înger, îngerașul meu. Mai exact de la "eu sunt mic tu fă-mă mare" încolo. Mni-ați stricat copilăria, mulțumesc frumos. 
 

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro