joi, 22 ianuarie 2009

daca tot suntem in tema

Am o mancarime intr-un loc ascuns de ceva vreme. M-am rabdat sa nu ma scarpin pana amu, si uite ca o venit si un nou autor la blog (adica io, Manases, pe persoana fizica). Sorine, tre sa recunosc, pt ca deja am mustrari fatale de constiinta. io ti-am luat lectopu sa inregistrez singur acasa freestyle-urile noastre ca sa fac numa io bani si sa intru in industria muzicala.
Ca sa nu va obosesc de la primu post, hai ciaules si treceti la culcare!

Un comentariu:

Ruru spunea...

mah.. stiaaaam io. am stiut. zi-i la jenu k i-o facut sorin placinta cu cabluri, daca vine acasa. si nero o promis ca nu se mai pisha pe el. Na, mah.... primu tau comment pe un blog :P bine ai venit printre noi cei responsabili, maturi si cu capu meu umere.

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro