marți, 20 ianuarie 2009

res-tan-te

Nuj mah copchii daca voi ati observat ca in super perioada asta de sexysexyseyune nu ne shade capu la invataturi. Ashe ca, daca tot suntem in tema... va voi insira cateva din lucrurile care imi trec mie prin minte cand ma fac ca invat:
1. Chefu de dupa. Ca dic, ce chef tragem... m-am gandit deja si cu ce ma imbrac, da inca nuj daca sa-mi iau fusta scurta sau lunga...si ma gandesc daca sa-mi iau sutien negru sau maro.. si nuj daca sa-mi prin paru sau sa-l las sa se afume.. da asta o sa vad... o sa probez diseara toate variantele de combinatii :))
2. My love. Ma gandesc mah, ca n-am fost cam demult pe piezisa, si mi dor sa merg in janis, si mi dor de timi si vreau sa se gate neneorocita asta de sesiune :((
3. Copiii din africa. :(((((((((( saraciiiiiiii copilasi din africaaaa :(( ca n-au ei ce sa pape
4. Chefu de dupa sesiune
5 Chefu de dupa sesiune
6. Chefu de dupa sesiune
7 Chefu de dupa sesiune
8. Maju lu Iuan
9. Pastile, Craciunu, revelionu

Cam atata.... mai am doar 8 examene! :D Multe baftzi, mah copchii... va iubejte Ruru pa tatz

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro