marți, 5 mai 2009

mmmmmno

O fo 1 mai. 2 cai. Tăt populationu s-o dus că dic, oareundeva sa prăjască oarece. Fain. Nooi ne-am fo dusă la maramu. Ne-o dus a noștri părinți și ne-o abandonat intr-o vale pă groape, să ședem în cort așe vo.. 2-3-4 zile șî nopți. Era faină valea ceia. O trebuit să coborâm un dictai dealu de vo 2 km abrupt, batăl-ar jina, să ajungem la on loc plat să ne punem cășile. Acolo.... am făcut tăt felu... foooc, mâncare, am beut,am râs, am jucat petancă, folbal, canăști, tăăăăăte și nimic. Ne-am râs. Io am pescuit... da n-am prins niciun pește că n-o avut poftă de mâncare. erau gravizi și făceau mofturi. Mnoo.... în principiu... o fo fain.. că.. Iuăn o avut un cort „cât un sac de rafiță” și didu era să-și piardă „cheile de la cort”. Apăi cam așe o fo la munte. Într-o noapte, m-am culcat în partea stângă pe saltea, că Mamucha dormea pe partea dreaptă la saltea. Dimineață, eram invers. Tulaaaai biji ce m-am spăriet! Oricum, îi de reținut... n-am făcut duș 4 zile... numa pe mutră și pe fildeș m-am spălat în râu. Care râu mi-o zis Maca că îi plin de caca, că acolo se scurje caca de pe Lăpuș. Mno... da mie mi-o plăcut. Da nu-i bai, că până la crăciun ni nu mai fac duș.
Am vinit dară că acasă... și numa nu mi-o vinit să strig. Am fo ieri cătă centru.. șî.. nijte baeți... la mine în fața blocului.. jucau golf. pe stradă. Mno.. șî nooi, ne-am uitat... ș-am zîs că...mno.. Da atunci.. m-am gândit.. aista îi on sport nou. Street golf. Foarte simplu de jucat, mai ales în România. Deci se ia crosa de golf, se ține cu doo mâini.. și se lovește mingea, respectiv bila, respectiv oul, fiecare ce are. Aceasta va intra într-o gaură, care gaură există deja în asfalt la tăt pasu. Îi musai ca jucătorul de street golf să stea în apropierea mașinii lui, ca să deie muzica la maxim. Manele, sau manele, sau muzică de-aia de Obosâți.
Cam atât de la noi din ogradă, vă îmbrățișez.
Vă iubește Ruru pă tăți.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro