luni, 27 aprilie 2009

treeeenduri

Io mă tăt gândesc... îi tare dubaş cum o evoluat tătă lumea asta. Când eram noi juni, dacă cumva la on flăcău îi era dragă o mândră, îi dădea belet cu ''mni-ejti dragă". amuuu îi lasă oflain pe mesingiăr, ii dă add pe haifaiv, şi alte mninuni din astea. Doamne, tulai Biji...ce-am fost şi ce-am ajuns. S-o dus, darăcă, vremurile alea când ne duceau domniile lor, flăcăii, la plimbare prin parc. Amu îi serus.. merem în mall, că dic, beţaş... nici la cinema nu mai îi trend să meri de când s-o făcut DC-u.
Mno.. şî s-o dus cu bine şi Paştile.. Am halit bine.. ne-am făcut tăte grase cât Rujica, amu ţinem rejimuri până la vară, când merem la ştrand să ne arătăm ptiepţii şi fesele la ăia muşchiuloşi. Mni-o plăcut la Paşti. Am chefuit, am stat cu familiile, am fo la Beserică... Fain la beserică. Am şezut afară .. am vrut să mărg ca tăt omu să ieu paşti dinlăuntru, da o vinit o Babă ş o vrut să-mi deie două că că di ce n-o las în faţă. După aia câteva băbi o început să se injure ca la uşa cortului în beserică că di ce se împinje lumea. Mnezoooo!!!
Da tăt îi binie... că sântem on popor tare civilizat, binie crescuţi (mai ales amu, după sărbători) şi doară...viaţa mere nainte... Vă tzuc, dară că, şi cine nu vine diseara la concertu lu Iojca îi un naşparliu! Ne-om videa, drajilor, la Căminu Cultural să jucăm!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro