luni, 13 aprilie 2009

cacat cacat cacat

OhOh! Mi-e cam fricăăă!
Ne-am întors acasă, după ceva zile divine la aer curat şî deja ma ieu de cap. O fo foarte foarte tare la Someshu rece. Care someshu recee... ii on fel de rau, numa mai mic... da ii foarte faaain!
Mno shapoi, pintre mici şî beri, iaca ce am mai comis...
Noaaaapte albastraaaa nnnaaaaiaiaiaiaiaiai :))
am făcut focuri, am dansat pe muzică populară şî nepopulară... pântre pesele care ne-au mângâiat auzurile... o fo şî una de la biugi mafia... care zice că 'ai mâncat căcat căcat căcat'. amuu... io nu zâc că-i rău... da nu-i foarte frumos să zici aşa de căcat. adică... îi totuşi... căcat.
era să ne mânce lupii, ne-am şî spăriet, mno... o fo faain, dară că.
Ne-am şi dus să vizităm o dictai cascada... foartie mare şi foaaartie frumoasă.
Cre că n-am râs aşe bine.... veci. Mi-o plăcut când ovi i-o zis la alex că îi o p&/dă şi un pişat. Şîîîî în princpiu mi-o plăcut cam tăt. Ovi rulez!!! Naiaiaiaiaiaiai!
P.S. pe această cale, recunosc că m-am spălat pe dinţi în râu. şî că am râs foarte foaaarte tare

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro