joi, 3 septembrie 2009

Am fătat!

Mno binie c-o început restanţele, şî tare fain îi.
Sătucu aista a nost s-o umplut iară de feţe minunate, minţi luminate, şi gânieşti că în sfârşit o prins viaţă. Mno... îi fain să meri la şcoală.. te întâlneşti cu pretini vechi, colegi de liceu, tătă lumea îi păstă tăt.
Îi binie să păstrezi legătura cu pretinii vechi.. foartie binie. Şi chiar poţi să-ţi faci alţi pretini noi.
Dacă stai să te gânieşti... săptămâna de restanţe îi prilej de socializare, măh băeţi!
Asară ne-am fo dusă la Jenucu.. mare lucru n-am făcut... am sărit, am făcut dansu ploii, ne-am râs de DJ Radio România Actualităţi c-o pus muzică de căcat.. ummm.... ne-am întâlnit cu pretinii noştri Bebe + Beşina= monştrii subacvatici. Ne-am râs cu ei.
Am cunoscut şi o domnucă, ce-o stat cu noi la masă. I-o zâs ăştia să-şi deie jos ţâţeru ca să nu i se atrofieze muşchii de la ţâţe. Era mijto domnuca aia... dădea din cap, era cam bolunducă ea, aşe...
Ni n-am beut mare lucru... numa o berucă ş-un şot de mninune de-aia ce-ţi dă foc în gură.
Ăsta o fo rezumatu. Amu urmează ştirea:
AM UN COPCHIL!!
Puţină lume ştie, da io când am fo tânără virjină am fo făcută un bebelaş. Frumos, dăştept (tăt tăt tăt îi măsa) ca în basme: creştea într-un an cât alţii în 7. Aşe se face că amu... suntem de-o samă. Şî merem la examene împreună.... şi le luăm, că suntem fermecaţi. Mno... pă copchilu meu îl cheamă Trifuţ, l-am făcut cu o barză şî l-am crescut cu Bliduţu împreună. I-am promis de-o săptămână că scriu aci de el, şi ca o mamă denaturată ce sunt, am fo ocupată cu alte chestii. Te iubeşte măta!!!

Cam atâta. Îmi pare rău că am păstrat secretu atâta timp. Vă eubesc deosebit.
Vă îmbrăţişez apăsat,
Ruru
P.S. Nuţu este de pe o altă planetă (Planeta Moldova), da noi îl acceptăm aşa cum îi (chill) şi îl iubim deosebit.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro