sâmbătă, 5 septembrie 2009

O fo bun şî merită.

Dragă jurnal, oracol, diary bla bla... :))
Ieeri... o fo vineri... chiar dacă o fo vineri, noi ne-am dus la Jenu, să sărbăutorim cumva aşe dinainte, aşe.. din timp, zâva lu Iojica el grande, care îi mânie.. 6.9.2009.
Ce am fo făcută noi p-acolo.. io ştiu! da nu vă zic!

O fo fain, totuşi... am dansaaaat, am ţopăit, ne-am întâlnit cu tăt felu de ciangalăi şîîîî ne-am râs.
Mno, tăt aşe din timp, Bemniai îi urează la ciangalăul din poză numa biniee, sănătate şi tăt ce îi trăbă lui în tătă lumea. Ne foartie bucurăm că suntem foartie pretini buni şi îl iubim deosebit. Sper mă să fi fercit şi tăt la fel de jmecher, să te iubească măta şi să nu te mai bată copchiii din faţa blocului că eşti urât. (glumesc, nu eşti urât) În avans îţi zâcem La Mulţ Ani, să ne trăeşti.
Mâine este ultima zi în care puteţi să aplicaţi pentru postul de "gajică" a prea mult lăudatului mai sus Iojica... Fetili care o aplicat până amu îs multiee şî să bat. Săriţi cu CV-uri pe str. Donath 170, sau pă mail. ciangalăulsexysălbatic69merimăh2009 coadă de maimuţă bemniai.beicariciu.vreibulion. ro Mno....
În rest, vă anunţ cu bucurie în suflet şi pace în lume, că noi tăţi ne-am ciangalit restanţele... ne-am pişat pă ei... şî le-am luat, chiar dacă ne-am fo dusă beţi la examene şi fără să ştim exact la ce materii. (despre asta, o să scriem o carte, că nu încape tot într-o postare de-asta)
Dacă aveţi întrebări, contactaţi-mă cu încredere pe mesingiăr, şî vă dau sfaturi.

şî fincă îi zâva lui mânie.... m-am gânit să copy aci una alta despre ficioru aista, împreună cu faimoasele lui vorbe mari.

iojca

De meserie, interpret de muzică populară (şî balerin în timpu liber) și comunist. Născut fecioară, o scăpat repidie (amu-s vo 7 ani) De ziua lui am fost in birt. (merem. duminică. în Jalnis)

vorbe mari (iojca)

"io cand eram mic numa in ceai de musetel imi tineam pula"(mnoo,păţăşti)
"mie nu-mi place sa tin in mine, imi place sa dau tot afara"(că aşe îi binie)
''ti-am dat 500 de mii sa-mi sugi pula''(%#¤¤%)
"Daca mi-o dai, mi-o dai toata noaptea"(da tu aşe faci????)
”Băh, Radule, te-ai beșit, că-mi pute a beșină?”(unie-ai băgat-o, măh??)
"vezi ce gri îi noru ăla, parcă-i maro" (....)
"Dacă eşti mut, înveţi Braille''(.....)

Astea fiind zise,
Vă salut!

Un comentariu:

Ruru spunea...

ai de mine, mă gâniesc că vine zâva lu didu, dacă îi puniem vorbele mari, tree musai să facem alt blog. unu nou. să încapă.

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro