miercuri, 3 februarie 2010

Răspuns corect

Oameni buni, cu mâini şi pticioare, sântem oameni şi omu tătă viaţa cât îi viu, învaţă şi dă examene. Şi tătă viaţa noastră depinde de răspunsurile la întrebări. Aşe cum, dacă Mircea zâcea "Nu", Scrisoarea a 3-a era mult scurtată şi n-ar mai fi fost musai să tăt citim atâta. Aşe ne învaţă experienţa că îi binie să te gândeşti adânc înainte să răspunzi, pentru că-i periculos, mai ales cu fomeile... că astea-s nebune şi periculoase. Ele(IO NU) pun cele mai tâmpite întrebări şi ştiu exact răspunsu corect..pă care dacă tu nu-l ştii, ai bulit-o. de exemplu, pretina ta bună te întreabă "Ţi se pare că m-am îngrăşat?" Tu te gâneşti că parcă o pus vo 2-3 kile, da răspunsu corect îi "nuuuu". Binie, dai ai grijă să nu se facă de 183 de kile, că atunci nu mai poţi să aşe minţi. Sau de exemplu te întreabă de haine.. "îţi place bluza mea?".. dacă nu-i urâtă rău de tăăăt, aşe încât societatea să o respingă puternic...răspunsu corect îi "Normaaal". (Bliduţ, aci nu vorbesc de tine, când mă întrebi tu, pe tine nu te mint). Îi mai najpa pentru băeţi, că să poate întâmpla ca variabila fomeie să ia valoarea "pretină" la on moment dat. Atunci îi mai greu.. tăte răspunsurile trăbă calculate dinainte şi învăţate pe de rost că altfel... pusi, pussy!! Îs fomeile alea care să uită aşe ameninţător... şi te întreabă dinalea "Mă iubeşti? M-ai înşelat?".. şi tu te caci pe tine (că ăla e şi scopu). Răspunsu corect îi evident "da, te iubesc, nu, nu te-am înşelat". Cu tăte că-i destul de evident, sunt unii idioţi sinucigaşi care se dau dăştepţi şi bagă câte-un răspuns gen : "dar oare ce e iubirea?" Domnilor, discuţiile astea trăbă stinse repidie, până n-o ia razna. Daaa, amu nici cu băeţii nu mni-i ruşine, că şi la ei îi la fel...Ş-ăia au oarece filme...îs ăia urâţi... răspunsu corect, indiferent de întrebare îi "Am prieten". ni nu discutăm. Şi există variabila iubit, faţă de care tre să ai grijă ce zâci, da asta nu-i o problemă, că fomeia în general îi dotată cu un talent deosebit de a se scoate. Oricum, răspunsurile corecte îs în general "nu, nu te-am înşelat", "Nu, n-am dansat cu alţii", "Nu, n-am ieşit fără tine în oraş", "da, te iubesc", "Nu, nu-mi cumpăr multe", şi aşe mai departe. (binie, unie-i cazu). În relaţiile cu alţi oameni..ca de exemplu... coleji de muncă, de şcoală şi din ăştia ...când vine unu şi te întreabă de ţigări sau de chestii împrumut, îi corect să zâci că n-ai. De multe ori răspunsu ia forma "N-am, + scuză". Aci scuzele îs diverse şi ţin de imaginaţia fiecăruia. Ce-i mai şi ce-i mai important în tătă lumea asta, când pretinii te întreabă : "Merem în oraş?", "bem ceva azi?", "Ne întâlnim?" etc.. răspunsu îi tăt timpu "DA" Asta îi teorema mea şi nu tree demonstrată, că se verifică tăt timpu.
Tree să avem grijă ş-om trăi mult şî binie... asta îi una din cheile fericirii absolute. Mă scuzaţi păntru dictai romanu, Doamne ajută şi ne îmburdă în Rai, atunci când ne-a vini timpu!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sers.
Is Cosmin ala cu care ai vb aseara ...tipu ala la care ai strigat de 3 ori "Cum te cheama?" si nu o auzit surdu'(poate ca eram langa boxa si de aia,(inca ma doare urechea)).
Nush ce o insemnat ultimu semn care l-ai facut si nici nu stiu daca tzi-l mai amintesti da io l-am interpretat:"nr de tel nu tzi dau, da plm, cata-ma pe blog(apropox funny blog ;)ca tot tzi l-am scris pe telefon".ASA CA da mi dai si tu un semn de viatza ca mai ma tzii minte si mai vb pe mess sau mail.Cine stie ...poate esim si la o cafea ca stai aproape de mine in grigo(acum depinde, o fo tare muzica si n am auzit bine si nu s sigur ori ii grigorescu ori in gheorgheni(care nu i aproape )).Adresa mea ii cosmin0103 @ gmail com . Sper ca nu citeste multa lume ce am scris ..oricum nu's multe commenturi(am avut mai mult commenturi cand eram copchil si ma jucam pe hi5 :P :)) ) ) .
Te am salutat !

P.S. M am ras una buna citind blogu, o fo dragutz ;)).Ori o fo foarte bun ori o fi fost de la faptul ca bausem un paharel doua de vin si is vesel dejeaba:P.

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro