duminică, 7 martie 2010

Eurovision, gen

Asară ne-am adunat mai mulţ să o sărbăutorim pe mămuca şi ne-am pus de ne-am uitat la super mega show-ul Finala Eurovisionului de la români. O fo fain aşa, că s-o ţinut la circ şi o fo prezentat de o domnucă mândră buzată şi de Brenciu star, care nu s-o putut răbda să nu cânte.
Primu o fo Răzvan Krivach (:x)... ăsta şi-o fo trasă on ciorap de damă păstă chipu-i nemaipomenit... şi o cântat aşe dubioos... da mnie mi-o plăcut şi l-am votat, dară.
O mai fo după aia o doamnă cu nume de margarină, îmbrăcată în chiloţi şi tătă tătă era numa on diamant. O lălăit ş-aia ceva ca porcu. O fo după aia on domn care o cântat tare fain, atâta numa că arăta ca dracu.. da aşe că ni nu mă puteam uita la el... că domnu ăsta interpret şi-o fo trasă ceva lentile de contact ca să semene cu măria sa, Dreacu.  Eeeeh şi domna Paula Selinge, fut-o becu hămesâtă... asta s-o băgat cu 2 pese să fie sigură că mere moka la Oslo. M-am tăt uitat la ea... i se strică faţa pe zi ce trece, tăt mai mult. Am căzut tăţi de acord că cel mai bine ar fi să rămână la colinzi... ca Hruşcă.. ca să se umple de ler şi să nu cânte tăt anu.
Alexandra Ungureanu, aia o fo faină, cu tăte că s-o dat cu oareşce untură pe chip.. şi păstă untură on strat de fond de ten şi păstă tăte feliuţe mici, invizibile de parizer. Da pesa o fo faină!
Uaaaai, ce porcărie! O fo una care o făcut melodie tribut păntru Michael Jackson, proasta curului :)) Şi tăt ţopăia ea p-acolo că s-o aştepte Michael în rai. O mare tâmpenieee... Domnucă!! Eşti proastă!!! Cre că se învârtea bietu ce Michael în mormânt când o vedea pe lula asta ce handilaie îi.
Da totuşi, piesa de rezistenţă la distracţia de asară o fo mninunea mninunilor, Anda Adam şi cu ţâganu de Connect-R...nuj cum naiba s-o găsit ăştia 2. Îi drept, o avut o prestaţie deosebită... nu zâc nu. Copia infidelă a lu Lady Gaga s-o căţărat pe on monte, o lălăit ompic... p-aia ţâganu s-o băgat într-o cutie, s-o mângâiat ompic, o mai lălăit şi el ceva şi gata... Vai, da ce costume aurite, măh da mamele voastre vă lasă să umblaţi aşe pe stradă? Domnucă!!! Areţi ca pula!! Nu ştiu unie v-aţi găsit... probabil la ceva nuntă de ţigani poponari. Huăăă!!!
Ieee.... cel mai probabil o fo măsluit... că nuj dacă îi binie să margă Paula Hruşcă la Oslo, să se strâmbe acolo... io zâc că nu câştigă nik .. da om trăi şi om vedea.
Mie cel mai şi cel mai mult mni-o plăcut circarii....aşe show fain o făcut ăia... aproape că ni n-am băgat în samă falseturile... care o fo muuulte şi dureroase.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro