luni, 11 octombrie 2010

În Brașov se bea mai mult ca la Cluj

Brașovenii beu mai mult ca noi... ăsta îi adevăru... on fapt dovedit vineri la Booha College Party. Or gătat tătă băutura și unu o și crepat așe rău, că o fo musai să-l ducă cu ambulanța. Asta o fi probabil din cauză că noi ardelenii nu-i considerăm ardeleni. Și și-ar dori ei să fie. Da nu-s.
Weekendu nost o fost fain, așe în mare... am stat cu berișorii noștri troagheri (pe care îi iubim nespus, chiar dacă îs din București) și cu pretinii lor care acuma îs și a noștri.
Vineri seara am fo la Party... mare lucru! Io așe m-am distrat, că foioioi! P-aia am mărs la cabana unie o borât Iuăn mai demult și am mai chefuit încă ompic, pân la 6 dimineața.
Sâmbătă am făcut pe turiștii, ne-am dus pân la Bran să vedem castelu și n-am mai intrat, că fătărăii o pus 20 de lei intrarea. Ceeee pana mea? în vremuri de criză, dai atâta numa ca să îl coți pe dracula ?? În schimb, de banii ceia, ne-am luat prostii de la bazar. Mai era acoale un castel, cică „al groazei” unieeee era mai eftin. numa 15 lei. Și chiar îl vedeai pe dracula, fără să trebuiască să-l coți. Nu, că aș fi dat 20 de lei și la castelu vieții, dacă în banii ăia intrau și-o masă caldă, și cazarea pe 2 nopți, on masaj la glezne și alcool. Dar nu s-o gândit, așe că n-am dat...că și-așa l-am văzut cam de 13 ori. este o fântână acoale, unie arunci bani și ți se îndeplinește o dorință. Poate că pentru aia dau oamenii 20 de lei. Să margă să arunce bănuți în fântână. Părerea mea îi că ți se împlinește dorința numa de te țâpi înlontru și culegi bănuții de pe fundu hăului...strângi de acoale câteva milioane și...gata!
Îi foarte enteresantă mentalitatea turistului..... nu se traje pe cur de la nimic. Parcă omu, odată ce se apucă să cutreiere lumea în lung și în lat, se tâmpește. Și astfel, se apucă să arunce banii pe tăte prostiile, inclusiv pe dorințe. Pe lâgă dorințe, pot să-și cumpere tăte căcaturile inscripționate cu Dracula și ”welcome to Transilvania”. Numa chiloți n-am văzut, în rest de tăte. Și turiștii, prostiți și vrăjiți de atmosfera bazarială... aruncă banii în tăte părțile.
La fel era și în Sighișoara, unie ne-am oprit când veneam spre casă. Măcar acolo nu dai bani să vezi cetatea. Foartie frumos și magic locu cela... probabil și de la damful de canal care te cutremura când ajunjeai sus. Sute de tarabe cu prostii inscripționate cu Sighișoare..și again, Dracula. Nici nu cred că o avut Dracula mare legătură cu Sighișoara, la fel ca și cu Branul, de altfel. Îi drept că o trecut pe acolo.... dar Vlad Țepeș, cum zâce cartea de istorie, o domnit în ceea ce era mai demult Țara Românească. Asta nu contează pentru vânzătorii de prostii.... dacă Vlad Țepeș se vinde, Vlad Țepeș vindem! Și dacă-i musai, trajem un om în țeapă! La asta nu cre că s-o gândit încă. Da oricum, mie Sighișoara îmni place.
Din amândouă locurile (Bran și Sighișoara) mni-am cumpărat câte on pahar din ăla de țuică...cu 3 lei fiecare.
Aaa...și era să uit să vă relatez despre vreme... La început de octombrie, unie am fo noi o nins. O fost așe de frig, că am murit ompic pe dinlontru. Mni-am luat tri părechi de adidași pe sub bocanci, și tăt am înghețat. 7 fuste si 5 părechi de nădragi, pluuuus țițo nădragi pe dedesupt. 9 căciuli, 3 pelerine și 2 umbrele. Degeaba.... o fo cancer!!!
Mno.. apăi mulțămim la tăți cei unșpe verișori de la Brașov land că ne-o gazat și ne-o iubit... și nu ne-o lăsat să murim... Ni-i dor de voi și când viniți la Cluj, promitem să vă iubim și noi.
Omului care a decedat la Booha Party, în caz că citești postarea, lasă-ne on comment, să știm că ești binie.
No, la bună vedere! Pa!

Un comentariu:

Bogdan Tătulea spunea...

Numai voi clujenii sunteţi ardeleni. Voi sunteţi cei mai ardeleni dintre ardeleni. Ardealul e de fapt judeţul Cluj.

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro