marți, 5 octombrie 2010

Tăt aceeași poveste

An de an, să gată vara și vine.... cică toamna. Asta nu-i toamnă...ăsta îi cancer. Îi așe frig afară, că mni-o înghețat sufletu. Și creeru. Îi atâta de frig că îmni ieu două părechi de nădragi, două geci, tri-patru bluze și două părechi de păpuci. Și mă bag așe în pat noaptea, trag două plapume pe mine...și tăt mni-i frig. Afară dacă omblu ni nu-i așe rău, că mai bate câte on soare pă mine.. da în casă, fraților....n-am cuvinte să vă explic. intru în casă și mni-i mai frig ca afară. În loc să dau geaca jos, trăbă să ieu pă mine. Tăte astea din cauza troagherilor responsabili cu caloriferele. Di ce chizda mânie-sii nu mni-am pus io centrală?? că așe am gândit io.
La noi în bloc s-o făcut țurțuri. La babe le-o înghețat balele și secrețiile de tăt felu. Moșii, de frig, s-o tranformat în babe. Ăștia ce-au copchii mici aleargă disperați că le îngheață bebelașii, fructe ale iubirii, și n-au loc în cămară să-i ție păstă iarnă. Iuăn, de supărare, nu mai mâncă. Ușile fac grevă și nu se mai trântesc...ș-apoi îs geamurile... nu s-ar aburi, în aprejderea lor!! Și în haosu ăsta...administratoru, singuru nostru salvator.... nu-i. Că s-o dus în concediu. Mă întreb, oare unie o fujit domnu administrator? La mare... unie-i cald și soare? oare? Sau în insule? unie-i cald și liniște? Sau la ski? Nu la ski, că nu-i zăpadă. Unie s-o fi dus, de ne-o abandonat pe noooi, plătitori cistiți de taxe, aci în canceru ăsta? Nu știe nime. Sună interfoanele ca dracii și îngheață toate babele. Îi haos, vă zâc. Șapăi mama mni-o zâs că să stau liniștită, că până pân 15 octombrie ni nu ne dă căldură. Fută-vă dumnezo!!!!! Mă mut la love, că are centrală.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro