marți, 23 noiembrie 2010

M-am făcut promoteră

În ultimele două săptămâni m-o țâpat mama la lucru, la Hipermegaultramarketul Cora să fac promoție la Gerovital. Și trăbă musai să împărtășesc io experiența asta mega hiper interesantă cu voi, pretinii mei.
Acoale mai erau ceva promoții...unie erau câteva bunoace ce dădeau tăt felu. Uniele mai intelijente, altele mai puțin... da ce mai contează, cât timp știu să-și etaleze chipurile mirifice? Mere una din gajici... într-o zi aglomerată... să își prezinte promoția. Și începe: „Bună ziua, avem promoție. Dacă vă cumpărați produse de 15 lei puteți să vă alegeți un cadou: o mască de păr, un șampon sau o ceară de coafat”. Clientu: „Tu-ți bați joc de mine?” Gajica ridică ochii și vede că îi chel. Da ca să se scoată, continuă: „Da, dar daca vă cumpărați produse de 25 lei, puteți să câștigați un foen”.
Apăi să nu vă zâc cu ce oameni ai de-a face la alimentara asta. Tăți sparții! Zâci că cineva s-o dus și-o adunat tăți homeleșii din spate de la Central și i-o angajat. să deie ceapă la clienți. și carne. ce dau ei acoale. Am avut onoarea să intru chiar și în vestiaru femeilor lucrătoare la abeceu cela. Fuai, cât de sexy. On rai. o cameră unie fomeile se dezbrăcau. Sună fain. Dacă nu te gâniești că multe erau grase, cu mustață și fără dinți. Și pot să mă jur că am numărat vo douăj de ciocușe. Ioooi, și cum stăteau ele în chiloți și le intrau chiloții în cur. Și cum mâncau măh ele sendviș în țâțele goale. binie, că țâțele nu se vedeau, întrucât le curgeau până în chiloți.
Șapoi să nu vă zâc de ceia de la pază. Frumoși și dăștepți...da nu prea. Mai binie zâs...urâți și proști. rău.
Da adevăru-i că ceia ce-o făcut pasu ăsta cu angajatu sparților...ăia n-o fo proști. Că doară le dau la ăștia salar de cânie de pasă... ăștia nu mai dorm pe stradă... lucră pe gratis... și tătă lumea îi fericită. Mai puțin io. Că am fo martoră la scena asta horror. Da horror.
Și apropo de sparte, săptămâna ce-o trecut m-am dus cu Blidu în Phi să ne petrecem. Și numa ce ne uităm noi după stele pe tavan...și vedem o mândră știoarfă cocoțată pe o masă, într-o rochie eleganta roz cu animal print, scurtă până fix la chizdă. I-am văzut gaura curului la doamna ceia în timp ce se flutura ea acoale sus. tăți cocalarii o prindeau de carnea ei sexoasă, noi ne făceam poze cu ea și cu maimuța ei... (o să și pun pozele pe feisbuc) și la on moment dat își face o poză cu noi. Și dimineață când mă uit... o urâtă!!!! uaaaai de foioioioi ce fățău de hâdă. Ce mutră de bărbat urât! Ce chip hidos! Ce imagine! Ai de capu meu! Apăi... atunci am înțeles... dacă era pe jos... îi vedeau tăți fața și chizda nu..și nu-și dădeau sama că-i fată. și de-aiaaa s-o urcat pe masă. Să fim siguri. În curând pe profilu meu de feisbuc..pozele cu maroul curului lui pisi. În curând.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro