duminică, 14 decembrie 2008

benone is danone. iaurt cu prune.


fenomenul care este ce se intampla este foarte ...dubash. care este el corbul, nu stie sau nu vrea, sti-l balena, ca sotia lui, io, care is cea mai, aia mai, foarte... am stabilit ziua nuntzii. huuuuuhu! in 28 mai 2012, inainte de sfarcshitu lumii care s-a amanat din cauze fenomenalei crize economice mondiale care face buzunarele sa se mniceasca, vooom face mare bairam mare, la caminu cultural din sat. shapai, binie. ashe numa sa shtiti, va fi o petrecere tematica, la care toata lumea se va deghiza in Ioshtu. bineinteles, ca si invitat de onoare, va fi Druji, corespondentul de pe teren minat de ieri, si sa nu il uitam pe interpretul de rock benone. care beau danone. cu prune. in meniu vom introduce chizdau de peshte, file de mnioajca si sos de mnierla cu pusline. Pana mea, imi vine sa borasc. mi-am amintit cum o picat calu.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro