duminică, 2 mai 2010

Am vinit napoie!

Eh, am vinit, amu nu demult. Noi..ne-am dus amu în weekendu cu 1 mai la buni lu Dalia (aia cu ţâţe mari)... binie, buni, săraca nu era acasă că era aci la Cluj la analize. O fo... fain...
Cel mai mult mni-o plăcut drumu până acoale... că o fo plin de gropti... şi dacă meri păstă ele aşe faină senzaţie ai! Mai ales dacă şezi lângă roată..că simţi vibraţia în tătă profunzimea ei. Mnoa... binie, probabil că de-aceia nici românii ăştia a noşt nu repară drumurile, pentru ăştia ce n-au parte de zguduieli acas, să se sântă şi ei binie.
Mni-o mai plăcut că ne-am FO JUCATĂ FOLBAL cu copchiii din vecini..asta în prima zi... îs 2 prunci acoale, de tătă coma. Fata, îi mai mare.. aşe drăguţă şi jmecheră... am întrebat-o, chiar prima oară când am mărs acoale, câţi ani are. Asta.. s-o uitat aşe în gol... şi zâce: "Amu câţiva ani.... aveam.... nu mai ştiu exact, dar cred că 5 ani. Acuma, nu ştiu.. cred că tot 5 ani am". Eeh şapoi ne-am tăt jucat cu ea şi am întrebat-o că "Care-i femela ghibolului? Soţia ghibolului cum se numeşte?" Şi ea o zâs că femeia îi. Eh. Şi n-o greşit deloc. Frate-so ş-ăla îi mortal.. nu pe vorbeşte binie, da îi foartie drăguţ. Are 3 ani şi umblă după fomei. Şi n-are cal, are pui şi o vinit bodiu şi i-o mâncat unu, că nebuna aia de cloşcă n-o avut grijă de el.
Pă lângă asta... am făcut foc şi am prăjit cârnaţ şi aripi şi mici... şi am şezut lângă foc şi ne-a mirat de stele. O fo fain, mai ales că tăţi erau muci. Io nu m-am aşe îmbătat în nici o sară.. nuj di ce.. n-o fo inteţionat...
Apăi în a doua zi am făcut plajă şi amu îs sexy iară.... Ioji i-o spart on ou de cap la Cătă, Radu i-o spart un ou la Ioji în cur...ummm.... băeţii o tăt jucat poker.... umm... eeeh şi Radu s-o smecleit pe uşa de la budă..... defapt încă nu ştim sigur dacă o fo flegmă sau smecleu... aşteptăm rezultatele de laborator. Am fo făcută ciorbă cu cârnaţ...io cu jcu, 2 doamne... numa bune de măritat (cei interesaţi trimiteţi cv-urile pe adresa bemniai@yahoo.com). Nuj ce tăt am făcut p-acolo da ştiu că m-o bătut soarele în cap.
În ultima zi... am făcut iară de mâncare, am râs de Iuăn că o borât în papucii lu Flo şi pe Nuţu... Am prăjit micii în ploaie, fute-o-ar ploaie, că aşe m-o udaaaat!!!
Noh ş-am vinit napoie. Unie.. culmea! Îi soare! Bemniaaaar!
Binie că am vinit.. napoie. Vă ţuc pe nănăuri! Doamne ajută şi 1 mai fericit! Sau 2 mai, ce-i azi. 

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro