duminică, 4 iulie 2010

Noah binie, măh

Probabil că voi fanii înrăiţi a grupului creştin Bemniai v-aţi împuţit de dezamăgire că n-am mai aşe scris demult... şi poate că sunteţi foartie curioşi ce-am mai făcut. adevăru adevărat îi că mare lucru n-am mai făcut... da treaba mare da, aia cam în fiecare dimineaţă.
Azi, după câteva milenii de putrezit în propriile noastre grăsimi, ne-am dus de-am fo jucată baschet. Într-un parc. Ardealu contra Moldova, normal că noi ardelenii am fo câştigată... am jucat ompic şi în ploaie, da din păcate s-o sânţit efectu de ţighi şi ne-am cam vărsat plămânii şi inimile. şi Dalia s-o vărsat şi pe ea. Pe jos. Că i-o pus Blidu piedică.
Na, pân la urmă tăte-s bune... Iuăn, pe cât îi de cioban... şi-o luat bacu.... da, da... era să fută on cal în mnioajcă da adevăru-i că o fo bulănită.
N-am mai fo nici pân Jalnis, că ne-am plictisit şi că o fo inundat amu vo o săptămână. Partea funny îi că azi am primit on MASS pe mesingiăr cum că ăştia din Jalnis s-o apucat de strâns tăt felu păntru victimile inundaţiilor. Cred şi io, că amu o văzut că nu-i tare fain să ţi se inunde tăte cele.
Apropo de inundaţii, am tăt văzut la ştiri că se inundă Moldova...iar. Tulaaai doamne, ce mârlănie! Ăia ni n-ar mai trebui să îşi facă în casă. Noah, ne pare rău... da ne bucurăm ca la noi îi fain şi cald.
Cam atâta. Dacă vi se face dor de mine tare tare tare, intraţi pe booha.ro, că acoale îs... în tătă zâua. Doamne ajută. Numa binie. Vă salut.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro