marți, 15 februarie 2011

Cum am petrecut defapt noi Valentine's Day...

Dacă până nu demult, zâua de ieri era numa despre Iuăn, anu ăsta...că el o fo ocupat cu restanțele... am făcut-o între fete. Ne-am dus la pretina Cumnă, am țâpat o sticlă de vin pe masă și am beut lichior și bere. 4 muieri. Că suntem doamne, ce plm. Mnoa ș-apăi între muieri ne-am dus în Phi: Io cu Pijcu, cu Cristina, Cumnă și Soso. Și ce ne-am râs!
În primu rând, oficial io nu mai beu șoturi din Phi, cu tăte că asta înseamnă să-mi încalc principiul 1: Tăt ce-i moka!. Da băga-mi-aș! Ăștia mă intoxică așe rău că p-aia dimineața mă doare și sufletu. Și am depresie. Și cac vipere cu corn. Și ni n-am cuvinte! Binie că aseara am avut măsură și m-am oprit înainte să îmni pierd capu. Spre deosebire de balena care s-o urcat pe bar. Probabil că atâta o beut, de s-o văzut faină. Și bună. Da nu era. Sorry. Cum să vă explic, după calculele mele avea vreo 93,7 kile... și semăna mai mult a butoi...și stătea cu curu spre mulțime, legănându-se încetuc-încetuc și fără ritm...de pe un pticior pe altu, bineînțeles. Ce pot să zic.. noroc că s-o urcat pretenele mele și că n-o picat nici una. Bunăciuni. Ăsta-i adevăru.
P-aia o mai fost o doamnă în chiloți de piele și cu on ... țâțer, aș zâce, tăt de piele, care făcea sex pe bar cu o pwlă imaginară. N-arăta ea foarte rău, da avea ecranu spart. Femeia zic. nu pwla.
Pe Pijcu o tras-o on domn de păr... de mai multe ori... și i-o zâs ca ”Aaaargh! Ce mă excită vocea ta!!!”. Cea mai tare fază din tătă sara, trebe să recunosc. Același domn m-o întrebat dacă știu ce-i acela e-bay. :)) Dară că știam măh fraere!! Îi on fel de Osăr, numa că pă net, măăăăh! Dragă Dalia, să știi că am încercat să îi luăm tricoul, da nici cum n-o vrut Didu să se curvească pentru el, drept urmare va fi musai să-ți cumperi unu din Osăr.
În altă ordine de idei, m-am amuzat foarte tare pe sama voastră și pe zama voastră, și de asemenea pe mama voastră. Și aștept cu nerăbdare Dragobetele, 1 martie, 8 martie, 1 aprilie, Paștile, ziua bărbatului, 1 mai și toate celelalte sărbători.
Rețineți vă rog că șoturile din Phi sunt toxice. Și nu le beți, pentru că veți ajunge ca nebunele ce s-au urcat aseara pe bar. hiihihihihi.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro