vineri, 23 septembrie 2011

Aventuri in PMV

De ceva vreme, Booha şi-o fo mutată birourile în spate la Piaţa Mişu Caftangiul (PMV). Şapo în fiecare sfântă dimineaţă, am ocazia să mă mninunez că ce fel de lume trăieşte în oraşu ăsta mega civilizat. În prima zi când am vinit la birou, am văzut ţiganii şi tantile ce vând petrinjei pe stradă. Dupămasă apăruseră nijte domne şi cu tăiţei. De tăte găseşti în PMV.
A doua zi am văzut o băbuţă ce vindea tri farfurii şi-o carte. Nu ştiu ce carte, că n-am oprit să mă uit, da bag sama că una ce-o citit-o deja şi nu-i mai trebe.
Amu în altă zi, am văzut de bună dimineaţă o ţigancă cu on plod de 2-3 ani în braţe, care umbla cu ţâţa afară. Sigur, există explicaţii. Poate că o văzut la Ţâganu, care mere cu ştanga p-afară şi din câd în când îi mai dă să sugă. Ei. În fine, cine suntem noi să judecăm oamenii cistiţi din lume asta?
M-am dus să cot nijte cd-uri în PMV şi-am fo oprită de-un ţâgan că "domna! domna! Ie, cumpără ! Nucă de haur! " Nu era de haur. Era nucă de-aia cum are buna în gredină pă jos.
În fine.. mă duc la o de-aia de ziare, că poate au cd-uri. (dacă au cartele de telefon, cd-uri di ce n-ar avea?) Şi o întreb pe domna, care zice că "nuuuuu, n-avem dragă..... Da ştii ce.. am văzut acolo la magazinu ăla mare, cum îi zice... Iulius Mall.. erau cu 100 de mii".
În altă zi am auzit 2 domne care discutau despre copilu lu alta care e "espert".
Binie, în PMV timpu stă în loc. Şi tu stai în loc, odată cu timpu. De-aia că nu poţi mere de babe. În PMV îi trafic ca pă memo...numa că aci nu-s maşini şi autobuze, că-s babe care îşi fac plimbarea de dimineaţă pe un pseudotrotuar cu lăţimea de un metru.
Ce mă înveseleşte totuşi în PMV îs bolunzii în număr mare care vorovesc sânguri pe stradă. Întodeauna mă binedispun. Mă gândesc să duc unu acasă, pe weekend.
No atâta, Doamne ajută-vă şi vă îmbucură.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro