miercuri, 15 iulie 2009

Casa bântuită din Apahida. Poze cu fantomele, în exclusivitate

Incredibil! Fantomele din apahida! Când am făcut poza, cele două fete nu erau acolo, drept urmare, am dovedit existența spiritelor malefice. Apoi, într-o poză de la depărtare, se observă din nou, ceva siluete...
, iar la o analiză mai atentă...incredibil!!!! din nou cele două fantome super sexoase!
Locuitorii susțin că cele două spirite misterioase sunt mereu împreună, și câteodată bântuie și barurile și terasele din localitate. Se pare că este vorba de 2 bătrâne care au decedat, dar erau mult prea a dreacu ca să înfunde Iadu, deci au rămas veșnic pe Pământ. Iarba rea nu piere.
Vă iubește Ruru pă tăți.
Aaa! Când făceam pozele, am simțit o adiere rece după urechea stângă, ompic mai sus de buric și luna a apărut ditr-o dată în spatele meu.

9 comentarii:

Anonim spunea...

sa ma linjeti in cur

dodoemorock spunea...

ooo da...ce penal..si mama e virgina, nu? :)):))

Anonim spunea...

eu cred ca nui adevarat

Anonim spunea...

ba sa va mance korhazu de bolunzi

Anonim spunea...

am sesizat mai nou prezenta unei al;te persoane in camera mea sunt f speriata ne-am mutat de vre-o trei ori si ma urmareste indiferent de locatia in care ma aflu help

Ruru spunea...

Dragă anonim (ala care esti urmarit de spirit), N-aş pe putea să-ţi zâc ce să faci ca să te scăp de spiritu cela... că de mine se feresc... da meri la beserică şi întreabă-l pe Popa, vezi ce zâce el.. saau, dacă te ţine, fă-te preten cu fantoma şi întreab-o chestii despre lumea ceilaltă.. că Diana, pretina noastră care are fantome în casă, o zâs că n-are ce să-ţi facă.

Anonim spunea...

ba voi nu sunteti sanatosi :))))))))) pana la urma ii ceva cu casa aia au ba ???

Anonim spunea...

Baaai...magarilor...ce dovezi aveti voi ca este bantuita???

Anonim spunea...

este o prostie nui adevarat ca a aprut luna in spatele lui..........si ca nu stiu ce a vazut el...........

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro