joi, 30 iulie 2009

Oaspăriet copchiii

S-o gătat, noh, JSU.. Nuj cum sărăcie m-am îndrăgostit io așe tare de tăți copchiii ăia, da amu o să fie tare greu să mă învăț fără ei... mai ales bolunzii ăia de la mediu. „Parașutele” de la Brașov (=orașu unde te poți pișa oriunde) și băeții (cei mai tari, drăguți, scumpi, inteligenți și frumoși din tot căminu 4) și fetili cuminți de la mediu îs cei mai taaari!!! cu coordonatorii lor cu tot. Vă iubesc deosebit și mi dor de voi!!!
În altă ordine de idei, cică revenim la viața de dinainte. So watch out, people! În sara asta dornim și după aia ne-am apucăm iară de făcut chestii!

(P.S. Nu tree să înțelegi musai ceva din postarea asta, că cine tree să priceapă o să priceapă clar. Mesaj codat, hehe. În plus, încă n-am eliminat alcoolu de-asară. azi dimineață. am gătat chefu la 7. Atâta)

Vă iubesc deosebit.
Sănătate la doamna!
Ruru

Un comentariu:

Andreea spunea...

Si mie o sa-mi fie dor de tine Ralu!!! Oricum o sa vorbim ..si sigur o sa ne vedem ( la o tura de munte in brasov :P )

Sanatate la doamna!! :*:*

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro