miercuri, 22 iulie 2009

Scrisoare din cămin.

Drajii mei copchii cu pene,
Îi tare fain de când o vinit copchiii de la JSU la Cluj. Dornim în cămin, ne culcăm devreme dimineața și ne sculăm după on ceas-două să ducem copchiii la școală. Umm.. până amu, am tăt avut activități de tăt felu.. am vizitat facultăți și tăți copchiii o fo tare bucurați că s-o plimbat. Ne-am și petrecut ompic.. da cu bun simț... aka nu s-o îmbătat nime, nici un copchil nu s-o combinat cu alți copchii, o fo buni și cuminți. A mei (copchiii de la mediu) ieri o fo pe la bibliotecă și p-aia la biserică. (serios). Ne-am fo jucată zilele astea tăt felu, ieri am fo cu câțiva la Jenu, unie am jucat tătă noaptea pân la 4 când ne-o sunat să merem acas. Apăi când am intrat în cameră la noi.... un țucu-ți Cristosu cu păru verde dormea pă jos. Ne-am râs. P-aia ne-am fo pusă la somn. p-aia am dornit.
Îi tare fain în cămin că auzi povești la duș. Gagicile vorbesc așe pân părete... ș-apoi, de exemplu, ieri am auzit că Cosma (?! dunno) s-o combinat cu una blondă, deși avea gajică acasă. Da nu-i bai, că nu află nime :)).
Îi tare binie, să nu vă îngrijorați pentru mine și pentru Pijcu, că sântem binie șî rezistăm eroic. Îs câteva care mă nervează, da o să le pun capcane și o să le sechestrez.
Cam atâta,
Vă pup și vă iubesc. Și vă îmbrățișez călduros.
Ruru

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro