vineri, 29 ianuarie 2010

On fel de ştire

De azi am intrat în post... postu Valentine's gay... Deja...păstă tăt unie te uiţi...vezi inimioare... hîie. Pă net.. păstă tăt reduceri le perinile în formă de corazon... doară mai îs numa 2 săptămâni... şi în ăstea 2 săptămâni presimt o invazie a kitsch-urilor în sat. Ioooi, că-l şi văd pe badea Gheorghe cum stă la colţ de uliţă si vinde perină în formă de inimă şi... dacă stau să mă gâniesc, aia nici nu-i formă de inimă. Dacă chiiiaaaaaaar vor, să vândă perinile în formă de inimă vero. şi mă nervează că le pune nijte mutre din acelea ":D". Perina îi de dornit, măh!! Nu-i trebe mutră din aia, să te scoli noaptea, să te uiţi la ea şi să te sparii!!!!
Amu....viu de la bunica... şi aud la bunica la radio... că la Campionatu European de Patinaj Artistic s-o calificaaat un (şi aci o citez pe domnuca de la radio) româââân handicapat pe care îl cheama Kelemen Zoltan. Mă abţin de data asta de la comentarii, cu toate că aşe îmi ţopăie în cap... Da nu-i tocmai frumos să te iei de cei ciungi. Şi în plus, Kelemen, românul nostru merită tătă stima, că se dă pă gheaţă asumându-şi riscu de-a pica în ochi.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro