joi, 21 ianuarie 2010

Sesiune 13

Îi fain în sesiune... îmi place tare mult... mai ales că asta îi perioada când îmi descopăr hobby-uri. Hobby-uri de tăte felurile... În primu an nu mai ştiu exact ce hobby-uri aveam, că din cauza unor traume psihice datorate unui avort spontan suferit de peştele ipohondru a lu Obri, mni-am şters tăt din memorie. (deci amintirile mele încep cu anu 2, să ne întălejem).Da, şi Hobby-urile mele... în anu 2, am descoperit ceva jocuri pă net. Cum s-o gătat sesiunea, cum n-o mai fo faine jocurile...amu... iară o vinit...şi iară-s faine. Ftă-le becu, mni-oi pica examenele!!!
Îmi place foarte mult în sesiune, că mărg la şcoală şi mă întâlnesc cu tăţi pretinii meeeei...yeeee... ăia cu care mă întâlnesc de câteva ori pă an. de exemplu... aşe fain îi...şi socializezi., şi bei cafele cu tăt felu de oameni şi p-aia...nu-i mai vezi.... Tăt timpu mă înţăleg cu tăţi... "Las că după sesiune mereeeeem şi faceeeeeem !! Yeee!!" yeee peleu, că pusi... ni nu-i mai ştiu pă ăia din anu 1. Mnoa... najpa.... dapăi...Obri îi de vină.
Mi se pare fain în sesiune că parcă mă simt mai dejteaptă... aka..de la atâta citit. Nuuu-s...da mă simt. Şi parcă mă simt şi aşe mai sepsi (n-am făcut duş de doauă zâle).
Îi fain, aci la noi la sat.. că o nins. iar. Luni soare, luni sara noapte şi frig, marţ soare şâ frig, miercuri nămeţi pân la chept. Apăăă să nu te nervezi?? Mnezo, vreme!!! Că mă nervează!!!
Am tăt vorbit cu diverşi... şi se pare că am ajuns la o vârstă...ş-ar fi cazu să devin mai ... aşe mai....adultă... şi mai responsabilă...că doaaaaară am o vârstă.. drept urmare, m-am hotărât să adopt un pui de cangur. Când o să văd un pui de cangur abandonat de mămica lui pân centru, sau noh..unie vrea ea să-l abandoneze ...aşa...în acea sfântă zi, ieu canguru acasă, îi pun numele Obri, mă las de fumat, de beutură, de fomei, de mărs în oraş, de tăt tăt tăt tăt ce-i mai rău şi mai urât în lumea asta spurcată a distracţiei şi fericirii absolute...şi mă fac matură şi responsabilă! Deci, nu vă stresaţi....că se va întâmpla.. dar până atunci, faceţi bine, lăsaţi-mă pe masă.
Vă salut din sesiune!!!!
Obri, te salută Dalia! Eo te pup!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro