duminică, 30 mai 2010

Gata Maiu

Gata Maiu ... cu ocazia asta s-o făcut festivalu berii... deosebit festivalu... am fo şi io în prima sară de-am stat vo 2 ceasuri la Camuflaj şi juma de Paraziţi. Mda... Camuflaj, ăia îs faini. Îmi place despre ei. Dacă şi lor le place despre mine să mă contacteze pă unu din următoarele mail-uri: Bemniai la yahoo punct com sau ruru la booha punct ro. Zâceam de ăştia... nuj cum se camuflează ei... da cântă mai frumos ca Paraziţii.... Cre că de-aceia că parcă n-au atâtea pule în versuri. Nuj.
În fine... eram io la concertu ăsta la Camuflaj..şî la on moment dat văd lângă noi on grup de "băieţaşi de cartier"...Şî la on moment dat on domn îl ia pe umere pe un alt domn care ţinea sus on steag cu CURcubeul pă care scria PACE. Mda... aşe vreau io să cred că la on moment dat omu ăla o fo agresat de ceva curcubeu drăguţ de pă cer (cum să face când plouă şi îi soare)....sau..... o găsât o cârpă pân casă, n-o ştiut că-i steagu poponarilor, şi o scris pă ea PACE ca să fie pace în lume.. Oricum, domnu cela ce era căţărat pe umere la domnu celălalt, practic îi dădea cu peleul în ceafă la ăsta... pe ritmuri de hip hop. Îi posibil ca ăstalalt să fi avut o chizdă în ceafă şi n-om fi văzut-o noi.. nu ştim.... Da dacă o început poponarii să se manifeste şi la noi... mie să ştiţi că mi se face scârbă. Adică faceţi domnilor sex cu ce om sau oamă vreţi voi, da mie nu-mi zâceţi, nici măcar nu-mi sujeraţi! Că io tăt tăt îmi imaginez şi după cum am zâs... mi se face scârbă.
Altă chestie drăguţa pe care am văzut-o la festivalu berii... o fo copchiii...familii fericite, cupluri cu copchii mici..la concert la hip hop lol. Era o fătucă de vo şasă ani.. într-o rochiţă albă...arăta ca un injeraş... era la tată-so pe umere... şi ţinea mândră dejtele mijlocii în sus...şi striga "MUIE!"
Bene, majoritatea oamenilor de p-acoale erau copchii...de-ăia ce amu descoperă că au puţi, îşi fac freză de papagali şi îşi bagă droade pe unie apucă, să se dea rebeli.Saaaaau nu descoperă că au puţi, da descoperă că au vene, se fac emo îşi fac freză de.. emo... şi îşi bagă droade pe unie apucă.
Aşa deci, cică Napoca Music Event... un festival studenţesc la care am văzut mai mult copchii de generală, ţigani, homeleşi, cocalari şi piţipoance. Da, staţi liniştiţi, că de pe balcon s-o văzut altfel.
Cam atât de pă Someş, vom reveni cu detalii în zilele ce urmează.
Vă iubesc pă tăţi la fel, atâta numa că pe alţii ompic mai mult şi pe restu aproape deloc.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro