luni, 24 mai 2010

Nu-i bai, nu-i stres

Mnoaaa, binie că ne-am fo dusă peste weekend la cabană La Ionel acoale la Măguri unie tăt am mai fo. O fo binie de data asta... chiar mega jmecher...că n-o mai fo aşe cald ca data trecută şi n-o fo musai să dornim dezbrăcaţi. Nu că n-am fi vrut, da eram 4 în cameră. Io nu m-am îmbătat foartie tare, că în ultima vreme m-am hotărât că tree să mă fac om serios. Da s-o îmbătat alţii. De exemplu, în prima sară, un om s-o îmbetat ş-o picat în râpă....destul de mulţi metri..pântre copaci şi cu căpocu în urzici. După asta o vinit şi o trezât tătă cabana să-şi cote bagaju şi să ne zâcă de urzicile lui. adevaru îi că nici nu m-am nervat că m-o sculat când dormeam cu nevastă-mea în pat, că o fo prea amuzant cum îi atârnau frunze păstă tăt. Şi era tină tăt.
În rest, ne-am distrat... tăt pe mese, pe Dacie, pân curte, păstă tăt am dansat. Pe această cale grupu Bemniai salută grupu băeţilor de la IE pe care îi îmbrăţişăm fiindcă e cei mai jmecheri şi grupu fetelor moldovencele-s fete frumoase. Şi pe Ina şi pe pretenele ei. Şi pe domnu Ionel şi pe copchiii din clasa a 8-a care s-o câcat unie pus Cătocu mâna.
Am fo făcută foc şi am dansat în juru lui...şi am jucat folbal, ne-am dus la on lac unie ne-o pălit efectu de baraj... am circulat în porbagaj (noi fomeile) ca nijte porci..... ummm... cam atâta. nu mai jtiu ce-am mai făcut că pe tare m-o vrăjit  vremea faină. Noh atâta de la noi. Saltare!


Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro