miercuri, 14 iulie 2010

AMnezie

Amnezia asta m-o pălit prima oară de la beutură, cred. Că din cauză că am consumat beuturi melalcoolice n-am mai ţinut minte oamenii pe care i-am ştiut când eram sub influenţa lor, probabil. N-am o explicaţie, am numa teorii. Ş-apăi o fost o vreme când lucram la chestionare pă memo şi tăt mă salutau oameni şi io mă uitam ca ciacanaua. Mnoa, da cine îi de vină? io nu... poate..câinele... Da problema îi că de ceva vreme m-am fo lăsată de beutură şi iară mă apucă amnezia. Ştiţi şî voi probabil, cum îi când vine careva că "seeeeeervus!!!! pusi pusi yummy yummy ble blea, da ce mai faci?" şi tu habar n-ai că cine îi.
Io cum am amnezie tăt păţesc dânastea. Şapăi, am adoptat următoarele măsuri:
- în primu rând le zâmbesc la tăţi oamenii care să uită fix la mine, şapoi dacă mă salută, îi salut şî io şi fug repidie repidie să nu mă ţie la poveşti.
- dacă cumva omu se opreşte să povestească oarşce chestii cu minie.... îi zâc că mă cam grăbesc. Dacă nu funcţionează (din motiv că mă vede că stau deajaba), atunci... povestesc cu omu, ce plm oi face?
- ş-aci îs 2 variante. Prima, când mă întreabă ce fac îi zâc "binie, tu?" în speranţa că îmni povesteşte el mai multe... dacă nu prea povesteşte...aci începe varianta doi.... mă apuc io şi le povestesc tăte porcăriile pe care le-am făcut de 5 ani încoace până se plictiseşte omu şi pleacă.
- la întrebările încuietoare în jeneral răspund "Nu ştiu exact"... de genu "ce mai face andreea?" (io ştiu vo 5 andreie)... ş-atunci îi zâc că nuj exact, da cre că binie. "Da voi nu eraţi colege?" Ba daaaa, da n-am mai prea vorbit..... etc...
- mni se întâmplă câteodată faze de căcat când îmni amintesc omu da nu mai ştiu exact cum îl cheamă. de fiecare dată mă sună didu şi mă întreabă cu cine îs... astea-s de căcat... "apăi îs aci cu un om...pe care nu-l cunoşti".....sau îl cunoşti, da nu ştiu io cum îl cheamă...
- câteodată se întâmplă totuşi să se vadă pe minie că mă strădui să-mni aduc aminte... atunci îi de-a pixu că nuj niciodată cum să răspund la întrebarea "nu mă mai ţii minte?".... chiar nuj... în afară de "ummm...ba da.... daa parcă nu prea".
Regret nespus. Să nu vă supăraţi pe minie... că nu-i vinea mea. Mi-a murit o parte de creer ultima oară când am dat tequile, probabil. Vă salut respectuos.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro