marți, 1 martie 2011

Un ardelean ajunje la Bucale

Azi plec la capitala. Îi ceva special, că io n-am fo veci la capitală și ni nu credeam că m-oi duce veci.. Da ia c-o vinit și zâua asta, când mă duc până acoale ca să am de unde vini napoie. Ioji mni-o zâs aseara să am grijă acoale... să nu fiu io însumni în capitală, că acoale oamenii îs bolunzi și bat femei, că-s țigani. Alții mni-o zâs să am grijă la bani și alte cele, mai ales în gară. Amu, cu toate că io în gara aia o-am mai oprit o dată și nu era bau bau, de data asta o să-mni îndes tăți banii în chiloți. Lectopu mi-l deghizez.. pui o pătură pă el, îl leg c-o sfoară și-l trag după minie ca cum ar fi on câine. Ca să nu mă bată cineva, n-o să vorbesc și n-o să mă uit la nime. Cum suntem 3 muieri care ne ducem.. o să avem o problemă probabil... da nu-i bai. că îmni ieu cuțitu cu minie și îi tai nasu la cela ce se ia de noi. Dacă mă întreabă cineva că de-unde suntem, îi zâc că vinim din Africa..nu din Ardeal Nu din Ardeal! Ioooi, de foioioi, măh că așe frică mni-i să u mă tundă bolunzii ceia ce bat femei de-aia că-s țigani! Ioi, și dacă îmni fură cuțitu? Tulai doamne, dară io cu ce futaiu meu mai tai slana? Cu ce futaiu meu mai mânc zacusca? Cu ce futaiu meu mai tai ceapa? Aaaai de foioioi? Sau dacă adornim în tren și vine vreun om și tăt tăt tăt ne taie? Tulaaai Biji, că așe frică mni-i!!! Binie... deci, draji pretini de la capitală.. dacă aveți careva vreme și voie bună.. și dacă puteți a ne aștepta mâine dimineață în gara de nord la 09:22, vă vom fi profund recunoscătoare. Suntem 3 muieri și avem pălincă. Și dăm pălincă. Și doamne ajută și ne îmburdă în rai.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro