joi, 15 ianuarie 2009


...mno ase... ca sa imi exprim si eu propria-mi parere de expert avizat(afumat?) care a luat parte la super My Sweet 23 (putea fi si sweet 13 dupa cata vodca era!)...inceput modest...dupa vreo 30 de minute eram pe sistem majoritatea...curand au venit si intaririle(special guest's:ballantine's)...si de acolo a degenerat la ioshtu maimuta urlatoare sau hore sau pentru cei cu chef o conversatie elevata in care toate problemele existentiale au fost dezbatute si rezolvate totodata...vroiam sa va intreb daca va place poza cu maimutica dar nu va mai intreb ca poate nu faceti diferenta dintre gorila si maimutica...si n-as vrea sa-mi raniti sentimentele...deci pe scurt:o zi de nastere supertare....si aaa... Timi...ai fost pe val!
P.S Collateral damages were taken!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc ca ai incercat sa ma faci mai tanar, dar 23 am implinit anul trecut... :D

alexus spunea...

acuma mn0...timpul e relativ nu?deci si la o adica nu poti sti niciodata cu certitudine cati ani ai...

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro