duminică, 11 ianuarie 2009

mno binie mah, da ce dracu?

Haaat, iooi.... meh copchii, noi facem ce facem si tat dimineata cu noaptea in cap cand rasar cocosile merem cata cash. Da nu-i raau.. Vreau sa ii felicit pe concetatenii nostri pentru rezultatele obtinute in weekendul care tocmai este in curs de terminare: Dalioc cu oioioi si Slanina! Va felicitam pentru antitalentul de care ati dat dovada la sheptica :))) Sunteti grei de cap, din toata inima :)! Pe Slanina mai vreau sa-l felicit pentru ca Slaninaa s-a taiat cand taia slanina! Shomleea are toata aprecierea mea pentru ce-a reusit sa verse aseara. Imi exprim regretele pentru curatenia generala pe care tre s-o faca Sorin... vezi ca am ascuns nijte chistoace sub canapea, si nijte hartie igienica.... si ambalaje gramada, ce-am gasit, le-am pus sub covor... am zis sa iti fiu de ajutor. Pinguinii cu vointa pot zbura oricand bate ceasu de duminica fix.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma, copchii, nu a fost asa greu sa fac curat pe cat am crezut... Aproape am terminat. Ii felicit si eu pe cei de mai sus si va mai invit la o "shoptica" (sunt si septari si optari, nu?).

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro