joi, 12 februarie 2009

ce noapte, ce zi..

nuj mah copchii cum sa va explic, poa sa ninga si sa tuna .... mie imi place in janis. :D azi noapte am gasit barbatu cu un singur defect... si in trecut am mai gasit cativa... tot ase..aproape perfecti.. da nu-i important. E foarte fain acolo pentru caa... de la o anumita ora nuj cu se face da nu se mai aude muzica, si cu toate astea, dansezi pana pici jos.. Cica a inceput vacanta si noi deja am facut-o lata de 2-3 ori... pantre nootati.... hmm... radu mamii are o gazela.... (kiddin) si il enerveaza glumele pe seama ei...aseara nutzu o incercat sa cante la karaoke cu o don'soara foarte dragutza, da nu le-a prea iesit... a fost ok, oricum, k i-a jmanglit la gajica tigarile si vinu. Apai... ne-am distrat... M-am tuns cheala.. si aplauze pentru denisa si booghie care implinesc azi vo.. shasa ani de ubire nemuritoare (ala barbat!!!) Tzine-te bine de el, ca restu toti is niste porci!!! Mai sunt doo zile pana la velantainz gay si... din fericire anu asta majoritatea dintre noi am scapat de cheltuieli!Aplauze pentru asta!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro