duminică, 8 februarie 2009

VACAntza. Cati peptini pot fi maxim inhamati in carutza?

Oficial, c'est fini sesiunea. :D ashe ca numa binie putem sa revenim la bolunzeala de dinainte, sa ne trajem nijte chefuri, ca sa schimbam tabloul de familie, ca-i de anu trecut. In sesiune o fo binie... am luat doi de shasa. Shapoi... noh... Ptijcotu numa note pasta sheptie o luat.. sh un peptinie galben, da ala l-om taia noi cumva.... sh baetile au shashtia vo 2-3 peptini.
Is foaaaarte bucuroasa ca vine velantains dei sh ma duc cu iubitul meu Mugosh la restaurant, ca doi porumbi. Vine sh Flo cu iubitu ei, desi s-o certat ca nuj ce-o avut ieri nebunu, sh n-o uscat-o pe par. Shapoi... de-abia astept, ca asa m-am inteles cu Mugosh ca-mi ia shasa trandafiri... pentru cei care inca nu l-ati cunoscut inca pe Mugosh, o sa pun un tablou cu el :D. Era sa uit... fostul meu iubit, Nero, a fujit de acasa. Nu stiu daca are legatura cu Mugosh, da daca il vedeti spuneti-i sa se intoarca. Ruru si Mugosh va iubesc pe toti. Il sustinem pe Manases in chestia asta cu fumatu. Te intelegem perfect, si noi suntem asa inainte de ciclu. (Mugosh are ciclu).

3 in p*** mea!!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro