miercuri, 19 august 2009

Michael Jackson ji maneaua

Amu că o crepat Mişu Jackson, nu demult.. şi îmi pare rău... o devenit super mega star. Amu bubuie păstă tăt... în Jalnis, în Obosession, în Club Romantic, păăăstă tăt. Cre că filmu o fo cam aşa: s-o sculat copchilu manelist, o dat drumu la tembelizor, o văzut că o crepat ăsta, o dat search pe DC, o downloadat tăt ce o găsit şi amu se ţine de inimioaaaară când bubuie pe oareundeva ceva pesă de-a lu Mişu.
Am ajuns la filmu ăsta.. după ce m-am fo apucată io azi dimineaţă să cot pă dc oareşceva muzică... şi la tăt manelistu de pe hub.maxnet.ro găsăşti: manele2000, manele 2001, manele 2002(..........) manele 2009, manele 2011, Guţă si pretenii, Adrian Wonder Child si prietenii lui Guţă, şi 17 milioane de pese de-a lu Michael Jackson. :-S
Aşe că bulioooon!
Altă mninune ce-am văzut pe DC : la o mândrucă.. împărţirea pe jenuri muzicale, o fo făcută cam aşe: Muzică Obosession the club, Muzică Ilie şi Muzică Kenvelo. ?? Mno... amu, ori s-o făcut on jen nou, marca Kenvelo şi să găseşte numa la Mall, oooooori mai nou trăbă să-mi pun şi io: Muzică Sora Shopping Center, Muzică de la alimentara lu Tanti Rodica, Muzică din staţie de la trizăci, etc.
Am rămas totuşi surprinsă pozitiv, că în sfârşit o început oamenii ăştia să pună 2 foldere diferite Muzica şi Manele. Că aşe trăbă.
Mno cam atâta din ogradă... revin cu noutăţi, mai pă sară, că amu-i pe cald.
P.S. Salutări DJ-ului gay din Jalnis, care m-a convins că mai bine stau acas şi ascult Radio România Actualităţi.
P.P.S. Salutări copiilor din Africa
P.P.P.S. Salutări lu Michael Jackson.
P.P.P.P.S. Sănătate la doamna!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro