sâmbătă, 1 august 2009

Mnoutăți de la noi din ogradă.

Mno, în primu rând, ca să priceapă tătă lumea di ce m-am inamorat io așe tare de copchiii de la Mediu, am pus poze care este și cre că zic tăt ce trăbă.

În al doilea rând... ne-am fo dusă cu corturile.. O noapte și-o juma de zâuă. Ne-am dus până la on lac, și ne-am pus lângă on râu... și am beut pălincă dintr-o pseudo-ștoampă că pahare n-am avut. Mai multe n-are rost să zic, că am uitat.
În al treilea rând, cre că amu... începe iară normalitatea... aka... tăt la jenu duminica, lunea, marțea și atâta... tăt la gredină zâua.... etc etc etc... Anyway... vă iubesc deosebit!
Sănătate la doamna!
Vă iubește Ruru pă tăți!


**** legat de Cristosu cu păr verde care dormea la noi în cameră (pe care l-am pomenit în „Scrisoare din cămin”)..... am aflat ulterior că îl chema Cristi. Salutări, băi Cristi!!!!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro