luni, 21 septembrie 2009

Oltimele păţanii ale noastre care suntem gara

N-am mai fo scrisă de-o săptămână aci la jurnal, da mare lucru nu s-o tare întâmplat. Atâta numa că la on moment dat, Dal şi-o propus ea să bea una-ntruna vo săptămână... şî io cu ea. Nu s-o întâmplat. Căăăă nuj di ce.. daa nu s-o putut.
Oricum, luni ne-am fo dată mort. Că o fo luni, s-o dat bere la Jalnis păntru muieri, şî ne-am dus. Aia o fo ultima zi din şiru de şasă în care am petrecut. Acolo, am cunoscut on domn care i-o zâs la jcu că îi rea şi egoistă.... i-o memorat număru lu Iojica şî p-aia l-o tăt sunat (big loveeee!!!)
Restu săptămânii gânieşti c-o zburat.... am fo cu Jcu în Booha într-o sară...Acolo... ne-am întâlnit cu pretinu nostru vechi Paul McCartney care era cu un preten de-a lui şî nici unu (doamne feri) nu era bat. Şî cum că ne-o ţâpat acas că era târziu, ne-am mutat în Elite. Pă scurt, pretinu lu Paul McCartney o picat cu scaunu, o vărsat bere pe Paul McCartney, o dat noroc cu scrumiera, mni-o făcut complimente...citez: "Aşe ţi-aş traje o p¤#ă în tine!... serios! Io vreau să te f%¤!!", după care o borât pe Jcu şi păstă tăt pă jos. Asta o fo miercuri.... Şi păntru că o fost miercuri, o avut ăla ce borî, că doara o fo zi de mâncat. Diduţ zice că mirosea a ciolan.
Joi ne-am uitat la meciuri... o câştigat CFR-u.... muhaha... Vineri o făcut Eubi gripă porcină şî s-ar putea că cre că ne-o dat la tăţi.
Ş-apăi vineri.... s-o mai deschis un Jalnis. Unu pă tri etaje.. cu multie mese.... foaaarte fain îi. Are tăt flori flori pă păreţi... o domnucă cântă tare fain la etaju doi. La primu etaj îi cam noaptie... da acolo o fo promoţie la Jager şî ioi ioi... şî la ultimu etaj am fo, da nu mai tare ţin bine minte. Şî pe acoperiş am fo. Este o barcă. Mno... trăgând linie, vineri... am omorât vo doişpe şoturi de jager şî 2 beri io... şi aceeaşi cantitate Pijcu. Că doară suntem doamne, ce plm. Continuând ciclul "Nu mai beau veci" asară iară am omorât oareşceva, da puţin. Ne-am dus de-am ascultat-o pe domnuca ceia, şi am beut sambuca. Da nu aşe cum se bea, de te caţeri pă bar, ca ciangalăii ăia nu ştiu să-ţi deie foc. Ne-o învăţat Cătoc Copchil bolund o metodă nouă cu scuturat de ţî se lipeşte paharu de mână. iui! P-aia ne-am dus la Jalnis şi.... atenţie...... pentru prima dată în istorie..... AM PLECAT ACAS LA ORA 1!!!!! 1 jumate. aplauze.
Vă mulţumesc. La revedere. O zi bună în continuare.

P.S. Şi îs aşa de fericită!!! :(((((



Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro