luni, 23 noiembrie 2009

Care cu cine-o Vomat?

Draji cetăţeni,
Ieri, la noi în mândra ţară, s-o fo votată. Sau vomată... oricum... nooooi, aşe piscoşi cum eram, când ne-am dat jos din trenu de la BanffyHunyad, ne-am dus hăpt la urinele de vot. Io am pus ştampila pă un pătrat (nu zâc careeeee) şî pă încă două pătrate păntru referendum. Amu... aşe o fo treaba.... o trebuit să îl rog frumos pă domnucu de la urinele de vot să-mi deie tri bilete, nu numa unu. Pân la urmă mni-o dat... Cică erau 3 urine... una păntru mister president, una păntru biletu negru şî una păntru biletu albastru. Apăi, io nu ştiu cum peleu, că tăte 3 erau albe.. aka... pă foaie. am ajuns acasă... şî... văd la teveu rezultate parţiale... locu 1. Băse, locu 2. Ceauşescu mascat în Iliescu, ascuns în creeru lu Geoană... şi pe locu 3. Crinuţ a nost, care aşe bucuros eraaaa, tulai doamneeeeee, ce fericit era că n-o mărs la level 2!!! ieeeee!!!!! Mno... Ş-amu... tătă lumea voroveşte la televizor despre ce şi cum o fo.
M-am fo mirată că în tăt oraşu erau nişte beţ-aş cozile la urinele de vot. În gară zâci că se dădea pită caldă. Fain, noh, că tăţi s-o dus să-şi exprime părerea.....Iuăn, de exemplu, l-o fo votată pe Vadimuţ. Dapăăăăi, din păcate, alegerile o fo fraudate, şi n-o ieşit preşedinte.
Păntru ăştia ce n-aţi fo văzută ultimele ştiri mega impotente... urmează război între Băse şi Ceauşescu (mascat în Iliescu, ascuns în Geoană).
Cât despre Iliescu, mă întreb...ce mâncă mumia aista, de încă n-o crepat? Io nuuuu dau cu seama...

În altă ordine de idei, vă anunţ că Prodvinalco o lansat Vodka "2 Cai frumoşi"... Hai să bem 2 cai frumoşi. ce Greţoooos.



Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro