luni, 30 august 2010

Ardealu are talent. No, binie, dară.

Mda, amu numa ce-am ajuns acasă de la operă. Maghiară. De stat. Jos, pă scaune sau în picioare. De asta m-am dus acolo, că în weekendu ce tocmai s-o gătat o avut loc preselecția la Românii au talent. Nu că-mi pasă mie de talentele lor, da am presimțit o prezentare a colecției toamnă-iarnă de panarame și alte mninuni. Și, binieînțăles, am știut binie di ce mă duc, că am râs cu lacrimi. Nu, serios. Cu lacrimi.
Binie amu, normal că o fo și oamini care ba o cântat privighetorește, ba o dansat căpcăunal, oamini care merită tătă stima. Paragrafu ăsta v-o fo de ajuns.
Da VAI DE CAPU ȘI DE ZÂLELE MELE. Ieri m-am dus cu love (se citește așa cum se scrie în românește. love. nu lăv. să ne înțălegem) la operă ca să ne cultivăm. N-am stat pân la capăt, da am apucat să îl vedem pă unu ce-o cântat o pesă. una. și după fiecare strofă băga on: bingbingbing. (așe cum se scrie). O mai fo o domnucă ce-o vinit la Cluj hăpt din Vâlcea. Ea se credea Beyonce și dansa în sensu că merea cu spatele. Era grasă și urâtă, i s-o ridicat maioul de la pijamaua ce-o avea pă ea... și la sfârșit o băgat on ”dat din cur a la Beyonce” de am fo tăți pe spate.
Azi... am stat pân la capăt și bine-am făcut că am râs de m-am crăcănat. Pe locu 1 în topu preferințelor mele îi on om din Turda care o inventat un dans nou păntru imnu de la Steaua (aia de la Scooter tap tap tap tananana). Mda... omu o vinit îmbrăcat în ... vampir. On nene la vo 5j de ani, cu pletuță... n-avea chiloți pă el...cred... da avea on costum de vampir mega fain. Și dansu lui nu se poate descrie în cuvinte, da o să fie pe iutub, mai mult ca sigur. io oricum, mni-am șters lacrimile din poală, de râs. Pe locu 2 o fo unu ce o zâs că dansează într-un picior, da arăta mai mult a om retardat... aka.... parcă era paralizat, nuj exact. Da important îi că avea o medalie de aur din elveția cu dansu ăsta, pe care o câștigat-o cu o orchestră care amu era plecată în olanda. fără el. P-aia mni-o plăcut de o domnucă ce s-o tuns. Pă scenă. P-aia.... mai era una ce o zâs că și-o descoperit talentu la dans după ce o văzut reclama la emisiune. N-avea nici un dumnezo, da avea pă ea on... șal.. pă care l-o țâpat așe sexy pă jos.. :)) O mai fo unu ce mânca pahare.... tăți sparții....
Mulțam fain păntru buna dispoziție. Să fiți sănătoș. A. Și de-amu îmni place cum cântă Andra. Și ăla, Mihai Petre... îi.... ”wow”... cel mai mare retard pe care l-am văzut.

3 comentarii:

dul spunea...

me like mihai petre :D

Anonim spunea...

frate de ce nu am mers si eu la cluj macar pt asta :))

davidpostatny spunea...

:)) tare de tot

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro