marți, 8 martie 2011

8 Martie

Azi îi ziua muierilor și pentru asta vă urez la tăte vouă chizdelor LA MULȚ ANI. Da postarea asta n-are nici o legătură cu 8 martie. În povestea asta îi vorba despre mersu cu trenu.... hmmm...
Iaca ce și cum. Ce faceți voi, meh, când trăbă să faceți on drum de 15 ceasuri ?
a) luați avionu
b) mereți cu mașina
c) mereți cu autocaru
sau d) mereți cu trenu.
Păi, lojic, primele 3 variante îs apulea. Prima....îi pe scumpă.... a doua îi pe scumpă..... și a treia îi de căcat că nu poți fuma și nu poți nici a te pișa după pofta inimii.
Ș-atunci iei trenu. Că vapoare nu sunt, unie nu-i tăt apă.
Și ce faci pă tren. prima oară când te sui în el?
a) meri în compartimentu unie ai bilet.
b) te apuci și citești o carte
c) asculți muzică la un dispozitiv de ascultat muzică
d) meri de coți un compartiment gol, unie te bagi cu pretinii tăi și începeți să beți ca troagherii.
Păi lojic,am ales varianta d când am mărs la București. Prima era de căcat... că în compartimentu unie aveam noi bilete...erau nijte babe și on moș puturos. Și pe lângă că puțeau..mai și vroiau să doarmă. Și erau moldoveni care veneau de la Oradea la București. ciudat. În fine. De citit, n-am putut citi că era noapte și nu îi bine să citești noaptea, că ți se strică uăchii. Muzică n-o trebuit să ascultăm, de-aia că am cântat noi mai mult.
Și pe scurt... am pedepsit berea că tăt s-o umflat și o făcut spume. Am scos-o afară. P-aia am pedepsit sucu, că se încălzise..și p-aia am pedepsit țuica, că am băgat bricheta în sticlă și a început să ardă și p-aia s-a strâns toata sticla. Și era puturoasă. Am scos-o afară. Și uite-așa, drumu nost de 15 ore o fo foartie fain. Poze am pă feisbuc.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro