vineri, 4 martie 2011

Bag pwla că aci era un căcat!

Draji pretini, am fo la capitală. Poate că nu vă așteptați la asta... da mnie mi-o plăcut. Cu tăte că o trebuit să-mni vând un rinichi ca să plătesc nota de la bar și cu tăte că mni-o fo frică să trec străzi, dat fiind faptu că îi o junglă, mnie mni-o lăsat impresie bună.
M-am bucurat extrem că ne-am întâlnit cu pretinele noastre de care mni-o fo dor... și cu pretinii lor... și cu verișorii... mai ales cu verișorii... și mai ales cu verișoru.....mai ales Didu. Ce?
Primu obiectiv turistic pe care l-am vizitat o fo gara. Normal. Nu mni-o furat nime banii. Numa curva aia de la KFC din gară. huooooo! Obiectivu număru 2: casa lu vară-mea. Și stă departe... rău...... Cică ”nu mergem mult cu autobusu...doar 15 stații”... așa vreo douăj de minute. Obiectivu 3: Burger king. in your face!!! hahaha! Bețaaaaaș ce binie am mâncat acoale. Pfuaa... și după ce am ieșit de acoale o fo musai să ne oprim afară la o țigară. Fumând acoale, în față la BK, observ într-un copac...un alt copac...mai exact un brad de crăciun. Aruncat de la balcon, desigur, de un om extrem de civilizat. Și râdeam noi, când Iuăn se mută de unie stătea el în cerc, și începe a sudui ”Bag pwla că aci era un căcat!”. După asta ne-am dus într-o bodegă mega eftină, cu perdele foarte frumoase. Adică eftină, în sensu că era 6 lei berea. și 5 lei cofa. Și acoale ne-am adunat tăți. Și ne-am jucat, am râs, o fo fain. Chiar m-am bucurat foartie tare să vă văd, draji pretini de la capitală și, dacă voi nu viniți, apoi viu io la voi. Și după asta ne-am dus în ceva berărie, de unde am furat un biscuite (de pahar). Și în tăt timpu ăsta, Nelu (Craiova) dormea în picioare...pe scaun....pe masă.. eh... Și p-aia am mărs acas și am beut vin cu vară-mea până dimineața la 4.
În ziua 2, binieînțăles că putorile s.r.l. Iuăn și cu Cristina ( (Nelu) Craiova) n-o mai vrut să vie la oraș și m-am dus io cu Blidu. Și cum am plecat noi cu autobuzu...normal.... în autobuz am dat de nebuni. Erau 2 și erau pe același film...funny :)) nu prea are farmec dacă reproduc în scris ce tăt zâceau. Erau faini. Am râs. P-aia ne-am plimbat să-mni fac poze cu clădirile... și mni-am făcut....și nu ne-am pierdut...p-aia ne-am dus în ceva magazin la care-i zice Zizi mall, da nu-i mall. Era magazin eftin, totuși. Aveau blugi cu 20 de lei. Și p-aia ne-am întâlnit cu Alea și pretenu ei și cu Rox și cu pretenu ei, Vlad, și ne-am dus la Casa Poporului unie mi-o confiscat cuțitu, ne-am dat cu liftu, am beut cafea, mni-am ales cărămida ce mi se cuvine și mni-am făcut poze cu clădirea. Și p-aia ne-am dat cu metroul și nu mni-o furat nime banii... și p-aia cu autobuzu.... și o vinit boacterii... și aveam bilet. Și p-aia ne-am dus la booha college party. Unie o fo genial. Mai multe citiți pe site www.booha.ro. ne-o dat și la știri. Și p-aia la 5 și ceva ne-am dus de-am luat trenu și am vinit acasă. Și Iuăn i-o zis la Nelu că ”am vrut să îți dăm foc și să te lăsăm în tren. să arzi ca o torță”. încă îmi vine să râd. Na, cam atâta. Amu suntem acasă, dead. Vă țucăm, bemni-o-ați.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro