luni, 30 mai 2011

Pretinii mei s-au îmbătat

Vineri sara o fo Booha Party... asta fix după ce io am bolit tătă săptămâna trecută. Te-ai fi gândit că bună a fi reîntâlnirea cu măria-sa Alcoolu. Dar nu. Că nu mi-o venit să beu. Așe că, io, om responsabil, am urmărit cu admirație cu pretinii mei și-o dat ciocan. Muamă.. Ce ciocan și-o dat. Și io...trează pușcă.

După ce o murit unu câte unu, nu mai pricepeam ce plm vorbesc. Cuvintele erau mai mult ca nijte... sunete scoase de copchii oligofreni.... Heueeeueeuee Aeaeaaa Bajlsjașaa Nu mai dădeam cu seama. O vinit Cătocu de la banchet, în loc de „serus” o zâs „eeeeoooajadaa”. Eh, da ei între ei, purtau conversații întregi. Drept urmare, ei pă ei se înțelegeau... tăți, culmea.

Se tăt râdeau ca tăntălăii și io nu pricepeam ce-i așe amuzant. Binie, că m-am bucurat să-i văd fericiți, da mă simțeam de-a dreptu prost că nu prind poanta de la banc.

Și-apăi dansau tăți...dansam și io, da nu așe frumos ca restu, care erau în extaz la fiecare melodie. Orice pesă băga, și de n-o știau, tătă lumea era ”wooooooooooooo!” cu mâinile pân aer și limba scoasă. Și cât mai trăiau muzica. Mai ales Iuăn, care cu tăt gabaritu lui, așe se rupea în figuri p-acolo!

De la un moment dat, tătă lumea era pretină cu tătă lumea... am observat asta când o vinit câțiva să bea ompic din berea mea... că lor li-i lene să stea la coadă. Și erburi s-o mai poștălit p-acolo...și femei, și bărbați. Tăt ce vrei. La on moment dat, în stânga mea la vreo 1 metru, unu își bora mațele în brațele gingașei sale iubite... și în dreapta, unu se chișa fără jenă, clătinându-se.

M-am distrat de tăți, ce-i drept, mai ales când nime nu mai știa să umble. Și cu tăte că mereau ciung, aproape tăți o scăpat fără se se bată de ziduri... unii o picat, numa. atâta. Mai greu o fost când o uitat Love să umble și o trebuit să-l ajut io. Era destul de greu, fiindca umbla ciung și dormea în același timp.

Per ansamblu, o fo un chef mega tare. Lumea s-a ucis. Io am râs de ei... ce să zic...se mai împlântă. Oricum, amu păntru prima dată văd și io cum se vede de pe partea ailaltă. Vă îmbrățișez.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro