miercuri, 1 iunie 2011

În sfârșit

În sfârșit, o câștigat a noștri la baschet, după atâția ani de maxim locu 2. M-o înnebunit măh. Ai de capu meu... păi io din a 10-a tăt merg la finale de-astea și tăt pierdem ca fraerii. Da în fine.. anu ăsta, o fo altfel. Pe scurt, o tăt fo meciuri, am bătut noi, o bătut ei, am mai bătut noi iară, de vo 2 ori, p-aia ne-o mai bătut și ei ompic și p-aia o început meciu de ieri. Șapoi în meciu de ieri tăt am condus noi, p-aia ei ne-o ajuns și p-aia era egal și fix în ultima secundă, Morris ăla de care-mi place mie, o dat-o la bulan de la mijlocu terenului. Și pân ceva mninune o intrat nesânțâta și i-am bătut pe fraerii ăia. În sfârșit!!!
Acuma vă explic ce s-o întâmplat mai exact, de o intrat bila lu Morris în coș.
1. Îi foartie posibil ca o turmă de pitici zburători să fi fost fix acoale sub coș și când o țâpat ăsta de la mijloc, ei o zburat repidie, repidie și o băgat-o în coș. Da nu i-o văzut nime, că erau atenți la altceva.
2. Defapt era altă minje. Când nime nu era atent, arbitrul (cuprins de remușcări, că ne futuse cu câteva minute înainte), o băgat mingea lu Morris în buzunar și o aruncat altă minje fix în coș. Grigoraș, iluzionistul. Așa-i spuneau prietenii.
3. Un nene mai negru o luat coșu și l-o dus mai aproape. Nu l-o văzut nime, că strigau toți chestii urâte despre mama lu Burlacu.
4. Era minje teleghidată. El o aruncat-o și un chinez micuț de prin sală, cu o telecomandă minusculă, o ghidat-o cătă coș.
Astea cre că-s variantele cele mai plauzibile.Oricum, ne foarte bucurăm că ÎN SFÂRȘIT o câștigat, că de când tăt aștept.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro