luni, 20 iunie 2011

Velu loveste din nou

Cum bietu ce Vecinu Velu n-o rezolvat nimnic dând sfoară în blocu lu Blidu...și cum n-o reușit nicicum să îi deie interdicție la Cătoc în blocul cu o singură scară ... s-o hotărât să lovească din nou în necivilizații de copchii. Care fug pe scări, în loc să umble normal. Atunci când el doarme. N-am cuvinte.
De data asta, prea intelijentu Velu... o apelat la acte oficiale. Nu vrăjeala. Acte... oficiale, listate la el pă impimantă. De data asta, înfăptuite pe numele lu Iuăn..și introduse cu multă, multă grijă în poșta lu Cătă. I-o fi fo lene să vie în ălalalt capăt de cartier. (sau polițai, pur și simplu nu știe care îi adresa lu Iuăn) Ș-apoi pân actu ăsta extrem de oficial, pe numele lui, „Citație”, Iuăn îi invitat să margă mâine la Polițai. Mda.... da atâta numa că o uitat să-i puie o ștampilă, acoale, ceva...și o uitat Polițai că Iuăn nu stă la Cătă...și o mai uitat și că trăbă să iscălești păntru foaia ceia. Că-i act...oficial, cum ziceam.
Astfel, invitația asta la Polițai arată fix ca o foaie scoasă la imprimantă de către on om ce știe word. Bravo, Velule. Știi ofis. (Aplauze, publicul e în extaz)
Ș-amu, mă gândesc. Bietu ce Velu, despre care am mai scris pe bemniai și cu siguranță o să mai scriu, că mă inspiră fundamental,  de amu-s 2-3 săptămâni nu mai doarme noaptea, cocându-și planul de răzbunare. Și cum n-o mai fujit nime pe scări, o zâs el: Amu mă apuc și îmni cumpăr on calculator și-o imprimantă. Mă apuc și învăț să scriu și să listez, sau mai binie... pun un pretin de-a meu de la curățenie să mni-o facă... și apo mă duc la ăsta și i-o bag în poștă să se sparie. Și dacă se sparie, vine la mine. Și dacă vine la mine, fuje pe scări. Și dacă fuje pe scări, mă duc acas la Didu și fac scandal. Și p-aia fac ședință de  bloc, să ma baje cineva în samă, că nime în blocu ăsta nu mă respectă. Haha! Ce i-am futut pe tăți! (Din nou, aplauze. Din nou, publicu e în extaz)
Altă variantă ar fi, că mni-o citit blogu și-o văzut că-l băgăm în samă. Dacă îi așa, însamnă că mni l-o dat pe OTV, că altundevaaaa.... nuj, măh bibicule ce să zic. Binie, asta era glumă. Nu știe el ce-i netu.
Alte explicații nu există. Da propun o strânjere de idei, să-i dăm la Velu ocupație. Că tare plictisit mai e. Și e păcat, pentru on om de 3j 4j de ani...
Noh, Doamne ajută-ți Velule. Mulțam de inspirație.

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro