joi, 16 iunie 2011

Te-o lăsat femeia?

Menționez că postarea asta îi inspirată din despărțirea plină de dramă și tragedie a pretinilor mei de pretinile lor. După cum știți, la on moment dat, tăți pretinii mei erau cupluri, cupluri. Amu am rămas numa io cu love. Poate că și voi ați experimentat durerea unei despărțiri... așe că am făcut o listă cu avantaje.

1. De-amu ai vreme să te lăbărești. Dimineața, seara, la amiază, înainte de masă, după masă, la masă, sub masă și în tătă zâua. Nu mai stă muierea pe capu tău că-i tree sex și altele.

2. De-amu faci economie. Nu mai tre să iei cadouri, poți să cheltui numa pe ce trăbă, numa pentru tine, numa binieeee!!! Nu mai dai banii pă flori și alte futaiuri, benzină, țigări etc

3. Poți să te combini cu alte femei. Ălea ce nu vorbesc, nu tre să le iubești, nu tre să stai cu ele, numa le f*ți.

4. De-amu poți să te joci contăr, fifa, solitaire și alte lăbării lăbăroase. Dar vor fi lăbăriile tale. Și n-o să te mai bată pretină-ta la contăr.

5. De-amu ai timp liber. Să meri la muzeu, biserică, școală, bar, peeeesteee tăt!! Nu mai tre să stai tăt cu ea!! Faci ce vreeeei!

****ATENȚIE! Pretenu meu îi rugat să nu ia în considerare lista asta. Îi o minciună, Love. O minciună. Nicări nu-i mai bine ca cu mine. :))

Un comentariu:

Adrian V spunea...

ahahahahaahahhaha genial :D

 
căutare personalizată

100 Ro

100 Ro